niedziela, 29 marca 2015

Kids Choice Awards 2015

Wczoraj, a właściwie dzisiaj naszego czasu odbyła się gala Kids Choice Awards - zakończona trzykrotnym sukcesem! Laura, Ross i Austin & Ally wrócili do domu ze statuetkami za najlepszy serial (co swoją drogą jest pierwsza wygrana Disneya, nie Nickelodeona, w tej kategorii, od ostatnich kilku lat), najlepszego aktora i najlepszą aktorkę. Jestem z nich dumna i to bardzo mocno! Udało nam się i wygraliśmy :D Aby świętować, Laura, Raini i Calum wybrali się z R5 do kręgielni.
Ale to nie koniec dobrych wiadomości - Laura przybyła na galę z bardzo ważną i wspaniałą wiadomością. Wyznała w wywiadzie, że podpisała kontrakt płytowy z wytwórnią Big Machine Records, w której nagrywa taka Taylor Swift, jako pierwsza w tej wytwórni, popowa artystka. Gratulacje i to wielkie! ♥









DYWAN:








GALA:











4 komentarze:

  1. AAAAA taaak <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z nich tak bardzo dumna! Zasłużyli na to♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to oglądałam to aż się popłakałam :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że wygrają! The best! Jak najbardziej zasłużyli na wygraną. To świetne podsumowanie 4 lat A&A. A tak przy okazji, Lau wygląda zjawiskowo ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )