poniedziałek, 30 marca 2015

[Aktualizacja] Posłuchaj Take It From The Top na Spotify!

Na Spotify pojawił się nowy soundtrack z Austina & Ally, który zapowiadałam już jakiś czas temu. Jeśli macie konto (ja osobiście połączyłam się przez twitter), możecie go odsłuchać, pobrać raczej się nie da; nie wiem, jestem zielona w tej sprawie, bo Spotify używam tylko od czasu do czasu.
A odsłuchać warto, piosenki są świetne!

UWAGA! Linki do pobrania!
Take It From The Top - LINK
Dance Like Nobody's Watching - LINK
Play My Song - LINK
No Place Like Home - LINK


Która piosenka podoba wam się najbardziej? 
Mi osobiście Dance Like Nobody's Watching :D

12 komentarzy:

  1. ZAJEBISTE SĄ TE PIOSENKI! INNE NIŻ DOTYCHCZASOWE, SĄ MEGA, WSZYSTKIE! CIEKAWE JAK ZOSTANĄ UKAZANE W A&A, JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKACCC!!!!!!!<33333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :*
    Mnie najbardziej podoba się "Take It From The Top".....
    <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są świetne, bo inne i oryginalne :] Nwm, najlepsze są chyba "Dance like nobody's watching", "No place like Home" i "Take ut from the Top"..Ugh, wszystkie są genialne, może ewentualnie powiem że wszystkie kocham tylko "Play my song" trochę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się zalogowałaś przez twittera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra już nieważne xD Play my song jest takie zaiste zarąbiste <33

      Usuń
  5. Ja kocham czołówkę!!! Szkoda że taka krótka �� Duety Raury Rules!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są ZAJEBISTE!!!!! Ale jednak Dance Like Nobody's Watching jest najlepsz!! Po prostu I LOVE THIS SONG!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Duet Raury!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już pobrałam z innej stronki ale dzięki. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się najbardziej podoba No Place Like Home :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wg mnie Disney zrobił ogromny progres w muzyce :)
    Piosenki są świetne. Najlepsze jest to, że mają w nich już swoje dojrzałe głosy. Znacznie różnią się od nagrań z 1-3 sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tylko mnie brakuje głosu Rossa w tych piosenkach? Niby to okej bo Lau nie śpiewała długo a potem mało w A&A ale od Rossa się to wszystko zaczęło i powinien śpiewać chociażby 3 czy 4 piosenki. No ale trudno. Mają super głosy. I Laura i Ross. Jak już mówiłam jak dla mnie powinni mu dać więcej piosenek no ale trudno (a może będzie niespodzianka i zaśpiewa jeszcze choć wątpię). I co do zmieniającego głosu. Jak dla mnie świetny był tamten jak i ten i kocham piosenki wszystkie po równo od 1 sezonu do Tego 4 i niestety ostatniego sezonu. Nie umiem wybrać jednej. Wszystkie są rewelacyjne! Weźmy coś zróbmy by był 5 sezon! Dajecie może uda się!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )