wtorek, 24 marca 2015

Nieporozumienie

Hej. Wiecie co wam powiem? Czasami ludzkie chamstwo nie zna granic. Okej, dałam sobie radę z kopiowaniem naszej pracy i z kilkoma innymi sprawami, ale to to już szczyt wszystkiego. Podszywanie się pode mnie?
Jak ktoś z was śledzi czat, który umieszczony jest po prawej stronie bloga, zauważył, że ja też czasami tam się wypowiadam. Ale czasami zaczęły pojawiać się tam wypowiedzi pisane niby przeze mnie, a wcale tak nie było. Ktoś po prostu podszywa się pode mnie.
Napisana została wiadomość o rzekomym zawieszeniu bloga. Spokojnie, nic takiego nie będzie miało miejsca, przynajmniej nie w najbliższym czasie. Blog nadal będzie działał. Dlatego bez żadnej paniki, nie zamierzamy was opuszczać.
Pomyślę co zrobić z czatem, nie będę tolerowała takiego czegoś. Proszę, nie wierzcie we wszystko co tam się pojawi :)
Dziękuję za poinformowanie mnie o tym Patczers :)

3 komentarze:

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )