sobota, 14 marca 2015

Ślub Auslly?

W sieci pojawiły się dwa zdjęcia, które sprawiły, że fani Auslly oszaleli ;) Na jednym Laura ma welon, na drugim w tle widzimy ozdoby ślubne. Dlatego pojawiły się domysły, że czeka nas ślub Austina i Ally! Niektórzy piszą, że będzie to udawany ślub, albo może wymyślony przez któregoś z bohaterów, a inni jeszcze, że to ślub na potrzeby filmu Deza, gdzie Ally odrzuci Austina. A wy co myślicie? Ja osobiście chyba umarłam i nie mogę się doczekać, aż dowiem się o co w tym chodzi.



13 komentarzy:

  1. Umieram na zawał... NIE! Nie mogę w spokoju umrzeć dopóki nie zobaczę tego odc. Potem umrę spełniona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Strzelam że to zdjęcia z kręcenia odcinka Raini. W jednym z postów pisałyście że odcinek jest prawdopodobnie o zakończeniu szkoły i ślub był wyobrażeniem któregoś

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem to będzie kolejny film Deza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A skąd wiecie że akurat Auslly... może Laura i Andrew brali ślub na planie.... albo Ross i Laura...
    Haha... nie.

    Moim zdaniem to chodzi o coś takiego, że kończą szkołę i wyobrażają sobie co będą dalej robić... tak mi się zdaje...

    No nic... zostaje czekać...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślę że to chodzi o to że oni sobie wyobrażają co będzie dalej ale ciekawi mnie fakt taki że Laura i Calum są jakby w owsiance ?????? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torcie ślubnym.... ale mam dziwną wyobraźnię.

      Usuń
  6. Ja szczerze nie mam pojęcia co to może być.
    Zrobią mi niespodziankę hihi :D
    Ale jak mam mówić to zgadzam się z niektórymi do tego wyobrażania sobie co dalej.
    Możliwe, że to będzie ślub i bitwa na żarcie... w tym wypadku tort? xD
    Ja bym coś takiego wymyśliła:
    Kręcą teledysk do nowego hitu Austina na zakończenie szkoły o przyszłości! xD Nie no dobra nie wymyślam.
    Będzie niespodzianka! :D
    Pozdrawiam,
    Sashy ♫

    OdpowiedzUsuń
  7. to zapewne będzie coś śmiesznego i nie udanego, ale nwm czy film czy co...
    ~claudia~

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja domyślam się.
    Ally jest w ciąży i muszą wziąć ślub.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahah jeszcze czego anonimowy!!!!!!! Świetny żart! Ależ się uśmiałam... Ciąża w serialu dla "dzieci"? Mogłaś to wziąć jakoś i napisać jakoś w żarcie!!!!! Ja osobiście uważam, że chodzi tu o krecenie telededysku!
    Smile i pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jesteś anonimem... i to było w żarcie....
      Ale w PCH była ciąża i to dwa razy.
      Ale to takie żarty.

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )