środa, 6 maja 2015

[Aktualizacja #2] Austin & Ally cast na Paley Fest

Wczoraj wreszcie odbył się tak wyczekiwany przez nas wszystkich, panel z aktorami i twórcami 'Austina & Ally'. Ekipa spędziła całą godzinę na rozmowie, do której niestety jeszcze nie mamy linku którą obejrzeć możecie poniżej, a wcześniej pozowała razem na fioletowym dywanie i udzielała wywiadów. Zobaczcie zdjęcia i pierwsze filmiki.
Ps. Post będzie aktualizowany.






\















 











 

 


 




 


 






 


 







18 komentarzy:

  1. Mam pytanie..
    Ross i Courtney są razem?Mam nadzieję,że nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem dlaczego nie trawcie Routney. Powinniście się pogodzić z tym, że prawdopodobnie są razem a Raura powoli staje się historią. Ross tyle dla nas (fanów) zrobił, a wy nie potraficie uszanować jego decyzji... To trochę nie fair.

      Usuń
    2. Dokładnie.
      W internecie jest nowe selfie R5 i Courtney z planu DWTS

      Usuń
    3. Widziałam je. Słodko razem wyglądają.

      Usuń
    4. mi tam wisi czy Routney jest razem, czy nie. Wisi mi ta cała Courtney, ale na tym zdjęciu z #dwts wyszła okropnie xd naprawdę, nie żeby coś, ale wyszła brzydko xd

      Usuń
  2. uwielbiam 104 zdjęcie
    i niech mi nikt nie mówi, że między nimi nic nie ma
    no zobaczcie jak ich do siebie ciągnie
    #TeamRauraForever

    SPAM: zapraszam do siebie oneshot-pacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są po prostu... *-*
    Ale, co przyciągnęło moją uwagę, zobaczcie, jak oni się wszyscy szeroko i szczerze uśmiechają ^^ Nie wiem dlaczego, ale strasznie mi się podobają te wszystkie fotografie :D

    ~JuLien :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są cudowne!!!
    Raura wyszła na nich bardzo słodko, aż nie mogłam powstrzymać uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hwnqbdiqndb :3 :3 :3
    Friendship goals <3
    Ile bym dała, żeby mieć takich wspaniałych przyjaciół! :')
    I jeszcze tak szczerze się wszyscy uśmiechają, że aż mi na twarzy sam się uśmiech pojawia :D
    kocham ich mocniutko ♥
    #RauraForever

    OdpowiedzUsuń
  6. Wie ktoś czy można gdzieś to obejrzeć? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Możecie zrobić posta o kolejnym DWTS? Rallison zdobyli 2 razy po 39 pkt (aach te 9 od Lena)!

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO JA PIERDZIELE RAURA TAKA HVBJGGCYDVBTDUYFTG
    Raini i Laura śliczne jak zawsze<333
    Zdjęcie 12, 13, 31, 32, 34, 95 i 104!! Ross i Laura na nich są po prostu dfghjkjhgfdcjhg zresztą oni na wszystkich zdjęciach wyszli słodko<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    Jak się ich widzi to uśmiech sam cię się wkrada na twarz i nie możesz oderwać od nich oczu!!!
    #RauraEverForever

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesus, pytanie do co poniektórych wyżej- wam się chciało liczyć te zdjęcia!? Matko boska... W każdym razie re zdjęcia są strasznie urocze! Takie pozytywne, wszyscy są uśmiechnięci -szczerze, a bynajmniej tak wyglądają- no po prostu idealne no! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych zdjęć nie trzeba liczyć wystarczy kliknąć na jedno z nich i pod spodem wyświetli się numer zdjęcia np. 90 z 105

      Usuń
  10. Tutaj są linki do tej rozmowy ^^ :3

    1) https://screen.yahoo.com/paley/paleylive-evening-cast-creators-austin-160000083.html
    2) https://screen.yahoo.com/live/event/paleylive-austin-and-ally

    OdpowiedzUsuń
  11. Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie jest to zdjęcie z Courtney? Bo nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosz... http://photo2.ask.fm/681/230/434/-339996964-1sqfogh-1lp4nli24d498e5/preview/avatar.jpg

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )