czwartek, 21 maja 2015

Finał tańca z gwiazdami

W poniedziałek (18 maja) Riker wystąpił po raz ostatni w Tańcu z Gwiazdami. Razem z Allison wystąpili dwa razy, gdzie raz Lynch pojawił się ponownie jako Jack Sparrow. Za obydwa tańce zdobili max punktów: 40/40. We wtorek w studiu pojawili się po raz drugi, na ogłoszenie wyników. Niestety Team Rallison nie wygrali, zdobyli za to drugie miejsce. Jestem dumna, Riker naprawdę daleko zaszedł. Drugie miejsce przecież nie jest złe :D










 
 
 

 
 


 


 

 

5 komentarzy:

  1. Naprawdę się cieszę, że Rikerowi udało się zajść tak daleko! :D Po cichu liczyłam na to, że może jednak wygra, ale - tak jak powiedziała Żelko Jadek - drugie miejsce także jest świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo dumna z Rikera. Był rewelacyjny w każdym odcinku.
    Mam informacje... Nie wiem czy wiecie, ale jest taki sklep Kukiczo.com i tam w zakładce strefa fana są bluzy i koszulki z R5. Jak ktoś byłby zainteresowany to jest to polski sklep i wykonywane przez nich produkty są dobrej jakości. Ja już mam bluzę, która jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodak przyszedł z Courtney XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Miało być Ross XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ross przyszedł z Courtney... A powiedzcie jest to już na 100 procent potwierdzone od nich że to już z Rossem i tą laleczką jest naprawdę? W sumie ta Courtney nie jest zła jak Ross jest szczęśliwy to ja także;-) a mam pytanie jeszcze jedno:-D czy Laura Marano ma prawo jazdy bo nigdy nie umie się dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )