czwartek, 7 maja 2015

Laura dla niemieckiego magazynu Ajoure

Laura, pojawiła się na okładce majowego wydania niemieckiego magazynu Ajoure. Poniżej prezentuję wam przetłumaczony wywiad.
O swojej muzyce: "Jestem tak bardzo podekscytowana. Mój pierwszy album ukaże się niebawem - to jest po prostu szalone! Jestem w stu procentach piosenkarką i autorką tekstów. Uwielbiam tworzyć muzykę na fortepianie, ale odkryłam także inne, różne dźwięki dla mnie. Można oczekiwać, że to będzie połączenie pomiędzy Sarą Bareilles i zespołem One Republic i mam nadzieję, że fani będą zadowoleni."
O końcu Austina & Ally: "To naprawdę jest bardzo trudne. Właśnie zaczęliśmy nagrywać przedostatni odcinek [przypominam, że wywiad został przeprowadzony już jakiś czas temu, już zakończono nagrywać A&A - od Szanell] i jestem zupełnie zrujnowana. Raini Rodriguez i ja, wymieniamy się cały czas SMS-ami o tym, że to prawie koniec. Cały zespół 'Austina & Ally' jest dla mnie bardzo ważny, a my wszyscy jesteśmy rodziną. Wkrótce będziemy się widywać znacznie mniej, co będzie bardzo, bardzo trudne. Ale wiem, że nadal będziemy mieć trochę czasu dla siebie, co sprawia, że całość znoszę nieco łatwiej."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )