czwartek, 14 maja 2015

Głosuj na koncert w Polsce!


R5 są w trakcie ustalania dat na trasę koncertową Sometime Last Night. Po raz kolejny mamy szansę na zobaczenie ich w Polsce, poprzez głosowanie na stronie TUTAJ! Jeśli pamiętacie jak wyglądało to z Louder Tour, to teraz wygląda to tak samo. Wystarczy, że wejdziemy na stronę, odnajdziemy na mapie Polskę i zagłosujemy na wybrane miasto: Warszawę, Kraków lub Gdańsk. Głosować można też na twitterze, poprzez pisanie do R5 miasta razem z hasłem #R5RockstheWorld:
@officialr5 Warsaw, Poland #R5RockstheWorld 

Głosujemy wszyscy! Pamiętacie jak w ostatnim głosowaniu byliśmy na drugim miejscu? Tym razem też może nam się udać. To tylko sekunda! Rozsyłajcie też do znajomych i rodzin, bo niestety głosować z jednego konta (na facebooku)  można tylko raz. Musimy ich tu ściągnąć!

23 komentarze:

  1. Już dosc głosuje.
    Wolę Kraków, bo szczerze mam bliżej niż do Wawy, tym bardziej do Gdańska.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowane ;) namówione kilka osób^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuje! Niech przyjadą do warszawy...może tym razem uda mi się pójść ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja głosuję na Wawę mam najbliżej, tym razem mam nadzije że uda mi się pójść <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na Berlin... sorry dziewczyny.... brat ma wziąć mnie na R5, TV i LM...
    Ktoś chcę ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Gdańska mam najbliżej, ale i tak pewnie Wawa wygra.. :P Jeżeli najbliżej jednak można nazwać 190 km :'D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się głosuje bo trochę nie rozumiem? Co trzeba kliknąć na tej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  8. W.warszawie już byli ;( Gdańsk!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W.warszawie już byli ;( Gdańsk!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kraków najbliżej jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wygłosujemy wszystkie 3 miejsca. W tamtym roku 5 koncertów R5 w Niemczech to było czyste przegięcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że wygłosujemy wszystkie 3 miejsca. W tamtym roku 5 koncertów R5 w Niemczech to było czyste przegięcie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah...głosuje ale i tak nie pojade .Watszawa za daleko tak samo z 2 poztałymi miastami .BOŻA ZA CO ?ZA CO?DLACZEGO JA MUSZĘ MIESZKAĆ NA SAMYM KOŃCU POLSKI ?I w dodatku taki zadupie ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pojechalabym albo do krakowa albo do wawy :) wiec... :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdańsk.... Bo najbliżej a i tak 150 km... albo najlepiej wszystkie trzy miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wtedy jak przyjechali do Polski ja nie mogłam jechać bo za daleko miałam i w sumie nadal mam ;) no ale bardzo długo płakałam że mnie nie było tam nocami aż się zanosilam od płaczu to było straszne :-(
    Mieszkam w Chorzowie więc nie za bardzo mogłabym jechać do Wawy czy do Gdańska :-( Natomiast do Krakowa było by idealnie bardzo bym była szczęśliwa gdyby do Krakowa przyjechali to było by spełnienie najskrytszych marzeń :-) please przyjdziecie do Krakowa bardzo Was Proszę bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )