środa, 13 maja 2015

Pół finał Tańca z Gwiazdami

Wczorajszy dzień musiał być bardzo stresujący dla naszego Rikera i jego partnerki Allison, ponieważ były to już półfinały! W poniedziałek zatańczyli dwa tańce, jeden z jedną z jurorek, Julianne, dostając za obydwa tańca max punktów, czyli 40. A wczoraj Riker i Allison dowiedzieli się, że dostali się do finału. Jestem bardzo dumna i mam nadzieję, że to Riker zgarnie do domu nagrodę.
Dodatkowo, wczoraj, jako promocja TB2, (niekompletna) ekipa Teen Beach Movie pojawiła się w studiu i wystąpiła z Gotta Be Me.



























8 komentarzy:

  1. Jej ^^ Kurde, tak się cieszę :3 Mam nadzieję, że uda mu się wygrać :D

    ~JuLien :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera! Genialny występ. *_*
    Riker z odcinka na odcinek tańczy coraz lepiej! Na prawde należy mu sie ta nagroda. Jestem z niego dumna. <3
    Btw. Kto tańczył zamias Mai? To nie była ona, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholera! Genialny występ. *_*
    Riker z odcinka na odcinek tańczy coraz lepiej! Na prawde należy mu sie ta nagroda. Jestem z niego dumna. <3
    Btw. Kto tańczył zamias Mai? To nie była ona, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Występ Riker'a boski *.* A tak poza tym czy mi się tylko wydaje ze Ross wygląda lepiej w tak ułożonych włosach a nie z przedziałkiem :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. Według mnie z tym przedziałkiem nie wyglądał najlepiej. ;)

      Usuń
  5. Jestem pewna że Riker wygra, naprawdę świetnie tańczy.:-) Też jestem ciekawa kto tańczył z Rossem zamiast Mai.:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tancerka o imieniu Brittany Cherry. Wg mnie zagrała to lepiej od Maii :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )