niedziela, 10 maja 2015

[Aktualizacja] Wango Tango

Wczoraj w Kalifornii odbył się festiwal muzyczny Wango Tango na którym pojawiła się Laura (w towarzystwie Andrewa) oraz R5. Zobaczcie zdjęcia i filmiki.

Ps. W sieci pojawił się filmik, który jest dowodem na to, że plotki, które krążyły przez kilka ostatnich tygodni na temat Rossa i jego nowej dziewczyny, są prawdą. Widzimy na nim Rossa i Courtney, którzy się całują. + para obok nich to prawdopodobnie Riker i Savannah.
Ps2. Jest kolejny filmik na którym to Ross i Courtney przechodzą obok fanów trzymając się za ręce.

R5:
















Laura:























48 komentarzy:

  1. Laura wyglądała zajebiście i seksownie.
    Za to zdjęcie z Andrewem( chyba) jest boskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak po części to mi serce pękło.... Niby się cieszę, że Lau i Ross kogoś mają, ale jadnak dalej jest to uczucie, że przez kilka lat się shipowało Raurę....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal będe shippować Raure. I nikt ani nic tego nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Laura wygląda naprawdę świetnie! :D Uczesanie, strój i makijaż idealnie do niej pasują, przynajmniej na moje oko :3
    R5 też super wypadli ^^ A zwłaszcza Ell i Rydel xd

    ~JuLien :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnoszę wrażenie że jakby Ross był z Ney a Laura sama to bym zaczęła to przeżywać masakrycznie, ale skoro obydwoje kogoś mają i i tak się przyjaźnią to będę ich shippować jako BFF ;P Dostajesz cytryny, robisz lemoniadę! XD A jeszcze co do wyglądu Laury na Wango Tango --> obłęd. + ja dalej nwm który to ten Andrew :/ Noe potrafię zapamiętać jego twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny nareszcie jakiś niezbity dowód na to, że Ross i Ney są razem! Jestem taka uhh... szczęśliwa! Nareszcie Ross ma kogoś. Boże, wszyscy z R5 są już w związkach... Szybko zleciały ostatnie lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhhh a ja powiem tak: NARESZCIE KTOŚ MYŚLI JAK JA :D

      Usuń
    2. Rocky jest singlem......

      Usuń
    3. Do pierwszego anonimka: High Five!
      Do drugiego anonimka: Nie jest. Jego dziewczyna to Alexa Dowd.

      Usuń
    4. Alexa i Rocky zerwali kilka miesięcy temu.

      Usuń
    5. Wiesz czemu zerwali? Nikt nic o tym nie wspominał, że się rozstali...

      Usuń
    6. Nie wiem, niestety. Ale Alexa pisała, że jest singielką, więc razem nie są.

      Usuń
  7. jejuu jak słodko <3 ale i tak wierzę że będzie z Lau :3

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się zdaje ze to Lau i oni się przytulaja a Courtney chyba tam nie bylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było zbyt piękne, aby to była Laura, ale to nie ona. Widać, że dziewczyna ma krótkie spodenki, a Lau miała długie

      Usuń
  9. A skąd wiadomo, że tam był Andrew?
    Wgl jak Lau rozmawia z Rossem, hehe <3
    I tak wierzę w Raurę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mi sie wydaje, czy na tym filmiku Ross na koncu ciagnie za wlosy Courtney ;ooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje że na końcu ciągnie ją za włosy.

      Usuń
  11. Ja jestem na 100% pewna ze laura gadala z rosem bo wszedzie rozpoznam jego twarz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ross się CAŁOWAŁ z Courtney :O Czyli jednak oni są razem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiście... kurwa...Ross ma tak wyjebane na fanów... bo kurwa ważniejsze jest lizanie sie z Ney... ja pierdole... pokazał pełną klase.
    Przepraszam za wulgaryzmy, ale nie mogłam się powstrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  14. NIE NO KURWA... ZAJEBIŚCIE!!!! MOJE SRECE ROZSYPAŁO SIĘ NA MALUTKIE KAWAŁECZKI!!!Z jednej strony cieszę się że Ross jest szczęśliwy ale z drugiej... no ciężko będzie mi to zaakceptować no bo przez ten cały czas shippowałam Raure i nadal tak jest!!

    A co do drugiego filmiku to kurwa brak mi słów... Jak Ross będzie miał tak wyjebane na fanów bo co bo ważniejsza jest jakaś cizia to ja pierdole!! To na prawdę było chamskie!!

    Czyli co? Courtney będzie się pojawiać wszędzie tam gdzie Ross? Aha zajebiście!!
    Jakoś nie lubię tej całej Courtney... ugh po prostu denerwuje mnie że ona pojawia się wszędzie tam gdzie R5... Do tego że Andrew jest zazwyczaj tam gdzie Lau już jako tako się przyzwyczaiłam...ja jebie...uhh...

    Bardzo przepraszam za te przekleństwa trochę mnie poniosło ale się wkurzyłam jak zobaczyłam jak Ross zignorował fanów! Dobra muszę ochłonąć.
    Jeszcze raz przepraszam.
    Olivia<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Źle potdaktował swoich fanów. I to też głupie że wszędzie z nimi jest.

      Usuń
    2. Ehh, racja :/

      Usuń
  15. Ross zawiodłam się na tobie. Nie chodzi mi o Rourtney. Tylko myślałam że fani są dla niego ważni a tu prosze ignoracja. Powiem że mam dość tak szczerze mówiąc licze na Raure. Shippować będe ale Rourtney nie. Wiem co każdy pomyśli że jestem zdesperowana nie nie o to mi chodzi. Po prostu jest mi troche przykro ale to życie Rossa. Ale czasami mnie denerwują fani Rourtney I Raury. Może nie znam Courtney ale jej nie obrażam. Wiem jedno że nie wiadomo co bedzie jutro za miesiąc czy co dopiero za rok. Ale chce by byli szczęśliwi. Mam nadzieje że kiedyś Raura bedzie razem a na razie są młodzi I nie raz będą mieli dziewczyn lub chłopaków.To oni zdecydują z kim będą. A teraz powinliśmy cieszyć się ich szcześciem I ich twórczością którą robią dla nas. A przedewszystkim wspierać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli tak jest to wiedzcie, że Ross ma wyjebane na fanów, bo oni mają na niego. Nie interesuje ich jego szczęście. Jego dziewczynie fanki grożą śmiercią. Myślicie, że fajnie mu czytać takie komentarze? Rozumiem zachowanie Rossa i w pełni go popieram. Niektórzy fani przegrali u niego życie. Ross wiele znosi, ale nienawidzi ludzkiej bezczelności i chamstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie wydaje mi się że fani mają wyjebane na Rossa. On jest dla nich ważny i nie mają do niego pretensji o to że jest z Courtney a nie z Laurą. Jak czytałam komentarze to większość pisała w nich że to dobrze że znalazł kogoś dzięki komu się uśmiecha. A to że ktoś napisze sobie przykładowo na instagramie Raura forever to oznacza że od razu mają go w dupie!? Aha nie wiedziałam. A I NIE ZAPOMINAJMY ŻE TO DZIĘKI FANOM ZASZEDŁ TAK DALEKO JAK JEST TERAZ BO TO FANI GO WSPIERALI!!!

      Usuń
  17. Miałam się nie wypowiadać w tej sprawie bo nie lubię Ross'a ale jak na każdym portalu czytam te komentarze fanów Ross'a że to wina fandomu więc ich olał to śmieję się jak głupia.
    Ross olał fanów bo hejtują Ney?
    Myślicie że on siedzi w necie i czyta te komentarze, ma na to czas?
    Wydaje mi się, że sytuacja wygląda tak że większość liże dupę Courtney a hejtują Andrewa, ale czy Lau olewa przez to fanów? NIE. Bo widać że wiele dla niej znaczą a Shor pokazał klasę jak zawsze :')
    Mam nadzieję że nie będzie przez to spin bo to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda... jakoś wszyscy piszą, że Andrew jest taki siaki czy owaki, a jakoś Laura zawsze ma dużo zdjęć z fanami... a przy okazji.... oni nawet nie mają czasu czytać tego co wypisujemy.

      Usuń
  18. Tylko, że on chyba nie olał fanów... Dokładnie nie widziałam, ale wydaje mi się, że on nawet wyciągnął w ich kierunku dłoń, więc może im pomachał, czy coś?
    Ludzie, tylko dlatego że zobaczyliście kilkusekundowy film, który do tego jest dość niewyraźnie nakręcony, macie zamiar znielubić Rossa? Nie chodzi mi teraz o bronienie go, ale zastanówcie się. Nie wiecie, co się tam tak naprawdę wydarzyło, jedyne co macie, to krótki film. I tylko na jego podstawie chcecie wyzywać Rossa i Courtney? Zastanówcie się, zanim kogoś obrazicie, bo słowa ranią i wykażcie trochę zrozumienia...

    OdpowiedzUsuń
  19. Tutaj lepiej widać Rossa i Courtney oraz Rikera i Savannah Latimer: https://www.youtube.com/watch?v=ziIQQp8JmHQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam ze kto jest fanem Rossa, doceni to ze jest szczęśliwy ☺ Ja też zawsze chciałam Raure ale nie możemy go zmusić aby chodził z dziewczyną którą nie kocha. Pożary moim zdaniem z tego co czytałam to Courtney miała już chłopaka....Ross wyjeżdża w trasę. Moim zdaniem ten związek długo nie przetrwa. Ale Halo ! Musimy dać im szanse kto wie może właśnie przez nią Ross zrozumie ze kocha Laurę. Jestem fanka Rossa i życzę mu szczęścia , mimo ze za Courtney nie przepadam 😊😊😊

      Usuń
  20. Wiecie co? Niektóre komentarze typu "ważniejsze jest lizanie się z Ney", "pokazał pełną klasę", "Ross zawiodłam się na tobie", "głupie że wszędzie z nimi jest." ipt. są po prostu suche i odrażające. I wy się nazywacie "fanami Rossa Lyncha"?. Żałosne. Skoro, "Ross ma tak wyjebane na fanów", to dlaczego dzień w dzień spędza kilka godzin na robieniu zdjęć z fanami, podpisywaniu autografów itp? To, że przeszedł obok fanów ze swoją dziewczyną nie oznacza, że jest dziwkarzem, któremu zależy tylko na jednym. Może później wrócił do fanów? Nie przyszło wam do głowy, że chce spędzić trochę czasu ze swoją miłością, bo może oboje są zajęci swoją karierą i nie mogą spędzić całych dni na "lizaniu się"? Niektóre komentarze pokazują, że zależy niektórym TYLKO na Raurze. A może oni nie chcą być razem, co? Może są tylko przyjaciółmi, hę? Ja osobiście shippuję Routney i jestem szczęśliwa, że Ross jest szczęśliwy. On wiele zrobił dla swoich fanów, nie spał nocami, bo pracował nad nowym filmem i piosenką. A wy nie potraficie uszanować tego, że nareszcie jest szczęśliwy, a jego źródłem szczęścia nie jest Laura? Myślałam, że fani Rossa, chcą dla Rossa jak najlepiej a jednak się pomyliłam. Zastanówcie się, jak Ross i Ney czują się w takiej sytuacji. Przypominam, że Ross jest DOROSŁY i za kilka lat ożeni się i zostanie ojcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem jego fanką... tylko R5, jakoś go najbardziej nie lubie... tak ta z tego pierwszego komentarza z wyjebką na fanów, a jakaś raura czy routney mnie gówno obchodzą....

      Usuń
    2. Wydaje mi sie, że za niedługo cała ta drama minie. Fakt, nie wszyscy polubią Courtney i zaczną ją shippować z Rossem, ale kiedyś w kińcu hejty zsyłane na nich muszą się skończyć. Człowuek z czasem obojętnieje. Za nuedługo większości będzie wszystko jedno z kim jest ross.

      Usuń
  21. Zgadzam się. Poza tym, musimy pamiętać, że Ross choćby nie wiadomo jak był sławny, to wciąż pozostaje TYLKO CZŁOWIEKIEM. Ma prawo mieć swoje humory, ma prawo być zmęczonym, ma prawo mieć WŁASNE ŻYCIE. A czytając powyższe komentarze dochodzę do wniosku, że to wy pokazaliście swoją 'klasę'.
    Już wszyscy zapomnieli, jak wiele czasu Ross poświęcił fanom? Ile zdjęć z nimi zrobił, ilu wywiadów udzielił, ile pracował z resztą zespołu nad płytą? Ale o tym nikt już nie pamięta, bo ludzie potrafią widzieć w ludziach tylko ich błędy. A to jest smutne.
    Miałam już nie komentować, bo nie chciałam się mieszać do tej całej "dramy" związanej ze związkiem Rossa. Ale nie mogę patrzeć, jak przez jeden filmik wszyscy obrażają swojego idola. I mają być prawdziwi "fani"?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiecie co mnie wkurwia? Jak ktoś napisze komentarz typu 'Ross i Courtney słodko razem wyglądają, tylko bez hejtów proszę, wyraziłam tylko swoje zdanie.' No a jak ktoś inny wyrazi swoje zdanie w komentarzu typu 'Ja i tak shippuje Raure, a Courtney nie lubię.' to od razu lecą hejty od osób które shippuja Routney. Ja pierdziele...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ross jak możesz mnie zdradzać!!!!! Xd

    OdpowiedzUsuń
  24. skoro Ross i Courtney sąrazem to dlaczego nie obserwująsiebie nawzajem na TT aani on jej ani ona jego !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy miłość polega na tym, że skoro jest sie z kimś w związku to trzeba się nawzajem obserwować na portalach społecznościowych? Ross nie ma czasu na takie rzeczy. ;)

      Usuń
  25. Laura ma nieziemską urodę ♥ Wyglądała cudownie. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. TaraLynchMarano11 maja 2015 20:56

    Kocham Rossa i Laurę naprawdę życzę im szczęścia bo jestem prawdziwą fanką , i wy też jesteście ich fanami :) Cieszmy się ich szczęściem. Troszkę boję się o przyszłość Rossa bo z tego co czytałam Courtney lubi zrywać z chłopakami z dość dziwnych powodów. Szczerze mówiąc to podejrzewam że ich związek długo nie przetrwa.Lecz życzę im szczęścia.
    RAURA FOREVER - to się nie zmieni <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Od dawna jestem fankom ich i Laury ale do tej pory nie wiem kto to jest ten Andrew. Może mi ktoś przedstawić trochę jego postać i kim jest dla Laury?

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiecie co jestem prawdziwa fanka Rossa i chce żeby był szczęśliwy. Jasne nie przepadam za Courtney bo wiele o niej czytałam ale jeżeli to ona mu daje szczęście to nie trzeba od razu hejtować ich związku. Ale i tak dalej shippuje Raure.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem w R5family od 3 lat i wiem że Ross jest rozsądny i nie wypiał by się na fanów to dobry mądry człowiek.
    Wiadomo czasem jak każdy z nas potrzebuje prywatności ale to normalne. Nawet gdy wybrał taka Courtney to jego wybor i wie co robi:-) nikt z nas nie zna tak dobrze Courtney jak Ross. Ja nie znam Courtney ale wydaje mi się że to spox laska:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja wciąż nwm który to ten andrew X(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )