piątek, 18 lipca 2014

[Heart Made Up On You] Zapowiedzi (Aktualizacja 5)

Na instagramie R5 pojawił się filmik z Ellingtonem, który wygląda jak zapowiedź EP. Podejrzewam, że pojawią się jeszcze inne filmiki z pozostałymi członkami zespołu, tak jak było w przypadku np. premiery teledysku do "Pass Me By" (tyle, że były to zdjęcia z 'odliczaniem') :)


AKTUALIZACJA: Tak jak podejrzewałam - pojawił się następny filmik, a w nim Ross!

AKTUALIZACJA 2:
AKTUALIZACJA 3: (Przepraszam, ze tam późno, wróciłam o 6 rano do domu .-.). Teraz czekamy na Rydel :)

AKTUALIZACJA 4:
AKTUALIZACJA 5: To już ostatni teaser od zespołu. Ja chcę całą EPkę ♥♥♥
 Jeżeli macie problemy z odtworzeniem, to na kanale na yt i fan page'u również pojawiły się te same filmiki :)

10 komentarzy:

  1. Na youtubie na kanale OfficialR5 jest jeszcze Ross. No Ratliff też jest. Zobaczcie! :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże! To jest po prostu genialne! Zapowiedź Ratliffa mam na dzwonku *0* Totalnie się w tym zakochałam!

    Przepraszam za chamską reklamę xD
    rock-that-rock.blogspot.com
    r5crewpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Gdy usłyszałam zapowiedź Rossa to mi sie nie spodobało, ale jak teraz zobaczyłam Rocky'ego to ja się zakochałam tak jak Ally Lynch *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Gdy usłyszałam zapowiedź Rossa to mi sie nie spodobało, ale jak teraz zobaczyłam Rocky'ego to ja się zakochałam tak jak Ally Lynch *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '| On powiedział "nie".| Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.| Znowu powiedział "nie".| Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"| Powiedział "nie".| Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś| płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".| Smutne - pomyślała i odeszła.| Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,| kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,| tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,| jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,| tylko umarłbym z tęsknoty."| Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że| Cię kocha.| Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim| życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy| telefonie albo w szkole.| Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się| tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w| 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.| Jutro rano ktoś Cię pokocha.| Stanie się to równo o 12.00.| Będzie to ktośznajomy.| Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )