wtorek, 22 lipca 2014

R5 - Heart Made Up On You EP (Audio)

Wczoraj usłyszeliśmy Heart Made Up On You, a dziś możemy posłuchać reszty piosenek z nowej EPki R5. Przybywam do was z piosenkami "Easy Love", "Things Are Looking Up" i "Stay With Me".
Powiem szczerze, że zaskoczyli mnie tą EPką (pozytywnie oczywiście!). Mówili, że będzie mniej słodkości w piosenkach, ale jednak nadal uważałam, że trochę popu będzie. A tu takie miłe zaskoczenie. Zakochałam się szczerze w tych piosenkach ^-^
Która podoba wam się najbardziej? Mi wszystkie, trudno wybrać *-*
No to czekamy na cały album i teledysk do Heart Made Up On You ;33
PS. Pamiętajcie o spamowaniu na twitterze hasłem #HeartMadeUpOnYou!





8 komentarzy:

  1. Hej Ludki :)
    Świetne piosenki! Zakochałam się! ♥
    Mam tylko 1 pytanko: Kto śpiewa w pierwszej zwrotce "Stay With Me"? Nie potrafię rozpoznać... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ubóstwiam wszystkie, ale najbardziej zakochałam sie w "Easy Love" <3 Jeśli mogłybyście dodać tłumaczenia byłabym wdzięczna <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardzie Hurt Made Up On You , a potem Stay With Me!!! Reszta też jest supe!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w Easy Love i jeszcze te śmiechy na końcu,boskie XD Reszta też jest świetna i widac, że powoli zmieniają styl i to w dobrym kierunku, czekam na teledysk do HMUON :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O Mój Boże.
    Nie spodziewałam się tego.
    Byłam przekonana, że jeszcze choć trochę zostaną przy popowym brzmieniu, ale teraz widzę, że coraz bardziej starają się od niego odejść i właśnie dlatego jestem zachwycona. Te cztery kawałki podobają mi się zecydowanie bardziej, niż ich wcześniejsze piosenki. Uwielbiam je wszystkie, ale moją zdecydowaną faworytką jest "Stay with me". Kiedy usłyszałam pierwsze słowa Rocky'ego na początku, umarłam. Nie mogę się uwolnić od tego kawałka i wiem, że długo będzie moim numerem 1.
    Całą EPkę oceniam bardzo dobrze. To, że zmieniają styl, może tylko im pomóc. Ich dotychczasowi fani, tak jak ja, będą zachwyceni, a przez zmianę stylu pokocha ich jeszcze więcej osób.
    Obrali sobie dobrą drogę, niech nią idą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ich piosenki nie są już takie jak wcześniej ale po przesłuchaniu ich mam wrażenie że kocham ich jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '| On powiedział "nie".| Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.| Znowu powiedział "nie".| Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"| Powiedział "nie".| Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś| płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".| Smutne - pomyślała i odeszła.| Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,| kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,| tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,| jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,| tylko umarłbym z tęsknoty."| Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że| Cię kocha.| Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim| życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy| telefonie albo w szkole.| Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się| tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w| 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.| Jutro rano ktoś Cię pokocha.| Stanie się to równo o 12.00.| Będzie to ktośznajomy.| Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )