wtorek, 8 lipca 2014

Laura w nowym filmie Disneya pt. "Bad Hair Day"


To potwierdzone! Laura zagra w nowym filmie Disneya wraz ze znaną z "Powodzenia Charlie" Amy, Leigh-Allyn Baker.
Jak widać plotka, że Laura zagra w filmie miała w sobie ziarenko prawdy. Zmyślony był jednak film w którym "miała zagrać".

Na oficjalnym twitterze Baker pojawił się tweet z odnośnikiem do wpisu o tym właśnie filmie.
Przetłumaczyłam dla was co tam pisze.

"Gwiazdy Disney Channel Laura Marano (Austin & Ally) i Leigh-Allyn Baker (Powodzenia Charlie) będą razem współpracować nad nowym filmem Disney'a "Bad Hair Day".

Premiera ustalona na rok 2015, komediowa przygoda bohaterki granej przez Marano jako tech whiz (za cholerę nie wiem o co z tym chodzi..), która zdeterminowała się i postanowiła zostać koronowaną na królową balu. Ale, w ten wielki dzień, wszystko pójdzie nie tak, zaczynając od jej niekontrolowanych włosów, kończąc na jej pięknej, ale zniszczonej balowej sukience. Wkrótce przychodzi z pomocą jej policjantka szczęścia (Baker), która poszukuje zaginiony naszyjnik, który nastolatka niechcący wzięła w swoje posiadanie. Dzień balu staje się od złego do szalonego w parze z zawziętym złodziejem (Christian Campbell) szalenie ściganym po drugiej stronie miasta."

Starałam się przetłumaczyć jakoś poprawnie ten tekst, ale nie był on łatwy. Jeśli ktoś chce, przeczytać może o tym tutaj >> LINK.

Produkcja zaczyna się w tym tygodniu. Jestem strasznie podekscytowana :DD

15 komentarzy:

  1. OKROPNE!!!!!!!!!!!.... Czemu Lau nie umie zagrać z Rossem i odwrotnie Ross z Lau???!!!!!!! Ja chce RAURY a nie Rossa i Laury!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najpierw durny TBM teraz TBM2 potem będzie 3,4,5...itd. a teraz jeszcze to ten idiotyczny i z banalną fabułą film!!!!!!!!!!!!! Jakby grali tam razem to by było 100 razy lepiej!!!!!!!!!!!!!... I ten durny film będzie pewnie też miał 2,3,4,5...itd. część!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nienawidzę tego i TBM'u!!!!!!!!! Głupie filmy!!!!! Powtarzam CHCE RAURY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku spokojnie ;)

      Usuń
    2. Jak spokojnie!!!!!!!!!! Przepraszam, ale nie umiem! Przecież niby się lubią a ledwo się spotykają raz na pół roku!!!!!!!!!!!!!!!!... I teraz jeszcze te durne filmy!!!!!!!...

      Usuń
    3. Spokojnie, przecież są aktorami a ich kariery muszą się rozwijać (y) Zrozum, że nie będą ciągle grali ze sobą, jakby chcieli być razem, to by już dawno byli. Uspokój się..

      Usuń
    4. Racja, trochę szkoda, że nie grają w żadnym filmie razem. Ale oni są aktorami, i chcą się rozwijać, to normalne. Poza tym ma przecież być A&A4 :) A co do Raury- jak będą chcieli być razem to będą :P Ja oczywiście tego chcę : D Ale najważniejsze, żeby oni byli szczęśliwi ;) I ja osobiście, chętnie zobaczę Lau i ten nowy film. :-)

      Usuń
  2. A ja tam się cieszę, że Laura zagra w jakimś filmie a nie tylko Ross. I mam nadzieje, że dadzą jej jakiegoś przystojniaka☺ Proszę nie nienawidzę mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dać "Jakiegoś przystojniaka" Lau to ROSSA!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Weź sie ogarnij xD Mozna zrozumiec ze chcesz by byli razem ale raczej takimi komentarzami ich nie zmusisz nie? XD

      Usuń
    3. Ja tam ciebie popieram Justyna ;D

      Usuń
  3. A ja jestem z niej mega dumna! :D Mogłaby zagrać z Bradem.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to prawda, żę Caalum też w nim zagra?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam jestem dumna z Lau a nie tylko Ross i Ross wszędzie ... dziewczyna się rozwija i ma talent .
    A tak poza tym Christan Campbell ?! O MAMUNIU ! Mam nadzieję że to nie będzie chłopak Lau albo coś bo on jest od niej straszy o 23 lata! o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez jestem z niej bardzo dumna i trzymam za nią kciuki bo jest wspaniałą dziewczyną i aktorką ;) i nie musi w filmie czy serialu grać z Rossem

    OdpowiedzUsuń
  7. to się może przydać https://www.youtube.com/watch?v=PqmtC73_PuI

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )