czwartek, 10 lipca 2014

W sierpniowym wydaniu fun clubu..

Od 6 rano w kioskach można nabyć sierpniowe wydanie magazynu Fun Club! A w nim...

Jak dogadać się z kimś, kto jest twoim przeciwieństwem?
"Kłótnie w "Austin & Ally"?
I pomyśleć, że początkowo Austin i Ally nie lubili się!"


Gwiazdy to noszą: róż!

"Dziewczęco
Asymetryczna sukienka w kolorze pięknego różu, odkrywająca jedno ramię i nogi, to przepis na superstylizację. Laura Marano (18l.) postawiła na elegancję i dobrała do tego buty na platformach. Ty mogłabyś zarzucić na sukienkę kurtkę dżinsową, wskoczyć w trampki i iść na randkę."

 Gwiazdy podpowiadają: Nieśmiałość da się pokonać!
"Laura myśli o przyjemnościach
Niedawno aktorka Laura Marano (18l.) przyznała się, że jest równie nieśmiała co Ally, którą gra w serialu "Austin & Ally". "Jesteśmy do siebie bardzo podobne", dodała. "Ja do dziś boję się wielu rzeczy. Chociażby występów przed kamerą!", mówi. Dlatego na planie stara się myśleć o czymś innym. Skupia się na przyjemnych wspomnieniach i dzięki temu zapomina o stresie. "Tej metody nauczyłam się na zajęciach aktorskich, ale sprawdza się też w życiu", mówi Laura. (co jest dziwne, bo Laura nie raz mówiła, że nie wstydzi się występów na scenie i jest śmiała..)
Laura poleca uśmiech
Nieśmiali powinni się częściej uśmiechać. To naprawdę pomaga!"

R5: "Nasze największe wtopy"
"Członkowie zespołu potrafią się śmiać sami z siebie. Zobacz, co ich rozbawiło!
Wyobraź sobie, że spacerujesz z kumpelą po galerii handlowej. Nagle zaczepiasz nogą o ławkę i wyciągasz się jak długa na ziemi. Ludzie zaczynają się śmiać...
Takie wpadki przytrafiają się każdemu! Nawet największym gwiazdom! Paczka przyjaciół z zespołu R5 ma na ten temat coś do powiedzenia. "Kiedyś podczas koncertu chciałem zrobić coś szalonego", wspomina Rocky Lynch (19l.). "Zeskoczyłem ze sceny. Lądując, przywaliłem sobie gitarą w czoło. Zaczęła lać się krew! Dokończyłem piosenkę, a potem popędziłem za scenę, gdzie mieliśmy apteczkę". Jego kumpel Ellington Ratliff (21l.) zaliczył podobną wpadkę. "Podczas występu w San Francisco miałem przewrócić się do tyłu, a Rocky mnie złapać. Niestety, on gdzieś się ulotnił, a ja wylądowałem na tyłku. Ale mnie bolało!", opowiada. Rydel Lynch (20l.) poczuła się gorzej podczas ostatniej trasy koncertowej. "Zaczęłam kasłać i nie byłam w stanie śpiewać", wspomina. "Nie mogłam wydać z siebie żadnego dźwięku!". Riker Lynch (22l.) złamał na planie teledysku wtyczkę od gitary i podczas nagrania musiał udawać, że na niej gra. "Problem w tym, że gdy Rocky na mnie spoglądał, śmiał się. W efekcie kręciliśmy ten klip do drugiej w nocy", mówi. Jedynie najmłodszemu w ekipie Rossowi Lynchowi (18l.) udaje się uniknąć kompromitujących wpadek podczas pracy w zespole. Zalicza je za to.. na co dzień! "Kiedyś pędziłem ulicą na deskorolce. Nagle poczułem jak deska wystrzeliwuje spode mnie. Przywaliłem z hukiem o ziemię", wspomina. Jemu pewnie nie było wesoło, ale reszta zespołu z pewnością miała ubaw. Skąd to wiemy? Bo wszyscy zgodnie twierdzą, że śmiech jest w takich przypadkach najlepszym lekarstwem. "W sumie to lubię zaliczyć czasami jakąś wpadkę", twierdzi Ross. "Dzięki temu nigdy się nie nudzimy", dodaje Rydel. To wyluzowane podejście nam się podoba!
Doskonała zabawa
"Kiedy jesteśmy razem, nigdy się nie nudzimy", twierdzi Ross.
R5, czyli świry - Oni uwielbiają się wygłupiać. Bycie poważnym ich nie kręci!
Na premierze!
Inni są tu poważni. Riker jednak się tu wygłupia, a Rydel i Ellington drą się w niebogłosy!
Zwykłe zdjęcie?
R5 takich nie mają. Zawsze się zgrywają!
Mistrz min!
Ross, jak na aktora przystało, potrafi zrobić głupią minę
Wodowanie
Na planie teledysku "Pass Me By" Ellington tak rozbujał łódkę, że Rocky wylądował w wodzie...

 Który Austin pasuje do Ciebie?
INFO
Wiek: 18 lat
Znak: Koziorożec
Ukryty talent: Tańczy breakdance 
"Austin i Ally"
Austin Moon
"Jesteś szaloną dziewczyną, która nie boi się przygód, więc Ross Lynch, odtwórca roli Austina, byłby dla ciebie w sam raz. A gdyby jeszcze napisał o Tobie piosenkę.. Zemdlałabyś z wrażenia!"

Prosto z sieci: Fotki miesiąca
"Laura ma mysie uszy
"Razem z moją siostrą Vanessą pokazuje bajową część duszy. To znaczy, bawię się w Disneylandzie", napisała aktorka Laura Marano (18l.) z serialu "Austin & Ally"."

Wy nabyliście już ten numer? :) Myślę, że warto c;

7 komentarzy:

  1. Nareszcie napisali też coś o Laurze :D Jeszcze plakat i jest świetnie ;D
    Dzisiaj nie miałam jak kupić, ale jutro jak najszybciej lecę do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabyłam z samego rana ;) to chyba jedyna gazeta, która docenia fanów R5 i Laury :) w każdym numerze jest coś o nich. A Bravo schodzi na psy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztuje ta gazeta? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak poszłam do sklepu. To nie było. Potem poszłam później też nie było, idę do innego z gazetkami też niema :(
    Ale jutro na pewno kupię.
    Najbardziej lubię Fun Club, bo można często spotkać o Rossie czy R5 czasami też Laura. Apo tym to Bravo i Twist.
    ~Ka _ _ _ _

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja długo czekałam na jakiś w miarę prawdziwy artykuł o R5 <33 doczekałam się. Nie wiem jak reszta ale ja cały czas nie mogę uwierzyć, że R5 jest już takie "sławne". Jestem ich fanką od 4 lat (a to kupa czasu) i naprawdę się cieszę że tak daleko zaszli
    Całuski
    ~Julia~

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupilam kupiłam xd A BRAVO ssie. Nawet malutkiej wzmianki o Rossie...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )