czwartek, 24 lipca 2014

"Jak stało się, że zostałam dziewczyną do teledysku The Vamps!" - artykuł z Laurą.

W nowym wydaniu Tiger Beata pojawił się artykuł z Laurą, gdzie opowiadała o jej pracy z The Vamps, a przede wszystkim o tym jak to się stało, że została obiektem westchnień Brada w ich nowym teledysku. Przetłumaczyłam go specjalnie dla was :)


"Witajcie czytelnicy Tiger Beata! Chcę opowiedzieć wam o teledysku z The Vamps. To jak to się stało: Byliśmy za sceną na Radio Disney Music Awards w kwietniu i zaczęłam z nimi rozmawiać. Ich menadżer był jak "Bardzo chcielibyśmy ciebie w naszym teledysku w ten piątek". A ja odpowiedziałam "Co?! Tak, jestem wolna!". Piątek nadszedł, będąc szczera byłam bardzo zdenerwowana. Kręciliśmy teledysk w pięknym domku w Malibu, w Kalifornii, od 8 rano do 22 w nocy. Jedną z najlepszych rzeczy było eksperymentowanie z różnymi ciuchami. Mój ulubiony strój to niebieski kostium kąpielowy. Założyłam go w scenie na basenie (widzicie go tylko przez sekundę). Mój OMG moment stał się podczas sceny z tenisem. Walnęłam w piłkę tak mocno i wyszłam za boisko i oni musieli przynieść drugą piłkę! Oops!
'Brad się zranił!'
Najlepszą częścią z tego dnia było spędzanie czasu z The Vamps. Byli dla mnie bardzo słodcy, oni są tak utalentowani! Kiedy nie kręciliśmy, James miał gitarę akustyczną i grał ich piosenki. Oni też grali w piłkę nożną. Kiedy Bradley grał, skaleczył się w palec! Nie przejmował się tym jednak, powiedział "Jest ok, nie martwcie się, grajmy dalej", ale trochę krwawił. Był w porządku, ale to było szalone widzieć jak zrelaksowany tą sprawą był. 
'Są jak bracia'
Moją ulubioną rzeczą w chłopcach to jak się wspierają. Znają się tylko kilka lat, ale kiedy na nich patrzysz myślisz 'oni muszą znać się przez całe życie'. Kiedy zobaczyłam skończone video, pokochałam je. To był najlepszy dzień na świecie, i czułam się szczęśliwa, że mogłam być tego częścią!" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )