niedziela, 23 listopada 2014

"Czy Austin & Ally zerwą w finale?"

HollywoodLife.com rozmawiał z Laurą na temat Austina i Ally! To kolejny wywiad, który przetłumaczyłam dla was. Oryginał znajdziecie TU.

Austin i Ally, na żądanie wytwórni Austina, muszą ukrywać swój związek, co nie uszczęśliwia Ally.
"Oh, ona nie jest całkowicie szczęśliwa. Myślę, że to właśnie jest problem. Ona nie chcę być w związku w ukryciu, tak samo Austin, ale są do tego zmuszeni, więc to trochę dramatyczne."
Na szczęście Austina, Ally jest świetną dziewczyną - zupełnie jak Laura! Laura dodaje, "Ally stara się go wspierać."
Jak Austin się czuje z ukrywaniem związku przed innymi?
"Niestety jest na pozycji, gdzie musi wybrać pomiędzy nią, a jego karierą. Ona w pewnym sensie to rozumie, wspiera go. W poprzednim finale postanowiła zostać w Miami, by pracować nad swoją muzyką. Teraz są w całkiem innym miejscu, więc to będzie dramatyczny finał."
Czy Dez wyjedzie do LA?
"W finale jest dużo dramy! Dez dowiaduje się, że jego dziewczyna wyjeżdża do LA, więc chce wyjechać z nią." Laura zdradza. 
Czy będzie jakiś gigantyczny cliffhanger  (zawieszenie akcji w jakimś ujęciu), czy dowiemy się czy Dez wyjedzie, na końcu odcinka? 
"Nie, dowiecie się," wyjaśnia. (...)
Laura zdradza, dlaczego fani tak uwielbiają ją i Rossa Lyncha!
"Myślę, że fani kochają tą więź między nimi. Kochają tą przyjaźń, która się rozwinęła. Ten romantyczny związek jaki się rozwinął. Myślę też, że to ze względu na to, że obydwoje dobrze na siebie działają. I też dlatego, że Ross jest blondynem, a ja brunetką. Wyglądamy uroczo!"

9 komentarzy:

  1. Ten romantyczny związek jaki się rozwinął? Oni są razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam to w orginale i to nie była w tym momencie jej wypowiedź, tylko magazynu :] czyli osoba, która to pisała tak uważa, a dopiero dalej były przytoczone słowa Laury ;) mam nadzieję, że wytłumaczyłam :)))

      Usuń
    2. Jednak nie. Wytłumaczyłam poniżej :))

      Usuń
  2. Właśnie! Ona mówi o sobie i Rossie, czy o Auslly?

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie! Ona mówi o sobie i Rossie, czy o Auslly?

    OdpowiedzUsuń
  4. aha czyli ona tego nie mowila? I to o raurze czy u auslly

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwilka wczytałam się i ten cały wywiad to jakaś ściema. Ona to mówi o Auslly a pytanie jest o Raure. Myślałam, że to wypowiedź dziennikarza, bo używa słowa they a przecież gdyby mówiła o sobie i Rossie to by pisało we. Po prostu wycieli te odpowiedzi z czegoś innego i dopisali odpowiedzi. Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaję mi się, że to laura się pomyliła. wywiad nie jest ściemą, nawet laura na twitterze go podała dalej, więc..

      Usuń
    2. Ok. Ale ewidentnie pytania są zadawane do jej momologu, nie na odwrót. Powiedziała to, ale pytania dołożyli potem. Btw przecież poprawiliby Laurę, a poza tym ona nie jest głucha xd

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )