wtorek, 11 listopada 2014

Notka organizacyjna + Akcja!


Przybywam do was z trzema ważnymi sprawami. Zacznijmy od tej pierwszej:
Z pewnością zauważyliście, że blog ostatnio jest lekko zaniedbywany. Są tego dwa powody. Po pierwsze, jak na razie nie dzieje się nic ciekawego w życiu R5, czy Laury, więc nie ma o czym pisać. Po drugie, mój laptop chyba ma na mnie focha od jakiegoś czasu. Jest tak zainfekowany, że nie mogę robić na nim nic, cudem udaje mi się jeszcze coś dodać na bloggerze (chociaż już z filmikami, czy zdjęciami jest ciężej). Nie obędzie się chyba bez przeinstalowania systemu, co za tym idzie - usunięciem wszystkich moich plików ;-; Nie daje nikomu dojścia do laptopa, bo nie chcę wszystkiego stracić, ale chyba będę musiała. Ostatnio nie mogę już nawet wejść na żadnego bloga, bo zaraz wyskakuje mi jakiś komunikat i przekierowuje mnie na inną stronę. O asku już nie wspomnę, tam to jest katastrofa, dlatego od kilkunastu dni na nic nie odpowiadam. Po prostu jak na niego wchodzę, nie mogę odpowiedzieć na żadne pytanie, zaraz mi wywala przeglądarkę. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Postaram się naprawić wszystko jak najszybciej.

Druga sprawa, zbliżają się dziewiętnaste urodziny Laury. Nie zbieram żadnych zdjęć, nie robię żadnych filmików, bo jak pisałam powyżej, mój laptop mi na to nie pozwoli. Za to jeśli jesteście aktywni na facebooku, wiecie, że coś takiego organizuje inna osoba, tj. nasza Szanell. Wszystko opisane jest na jej fanpage'u na fb, więc jeśli jesteście chętni, przeczytajcie na czym to polega TUTAJ.
Wszyscy, którzy posiadają konto na twitterze (nawet jeśli nie, założenie go nie zajmuje dużo czasu), będą spamować hasłem ‪#‎BestWishesLauraFromPoland‬. Jako, że dobrze się składa, bo urodziny Laur są w sobotę (29 listopada), spamujemy CAŁY DZIEŃ. Polski fandom niestety jest mały, więc lepiej zacząć wcześniej, nawet w piątek. Zależy nam na dostaniu się do trendów, a przede wszystkim, na tym, by jubilatka to zobaczyła. Dlatego też spamując, dodawajcie do tweetów jej user (@lauramarano) :) Naprawdę mam nadzieję, że się zepniemy i akcja będzie sukcesem :D Wszystko to będzie pisało też z boku, z lewej strony bloga.

Trzecia, ostatnia sprawa. Organizowana jest akcja, w której prosimy Rossa i Laurę na nagranie wspólnego coveru jakiejś piosenki. Akcja niby banalna, małe szanse, że wypali, ale zawsze można spróbować. Akcja byłaby 15 listopada, na cały świat. Spamujemy wtedy cały weekend hasłem #WeWantRauraCoverSong. Mam nadzieję, że weźmiecie w tym udział :3

Dobrze by było jakbyście wszędzie udostępnili te akcje, najważniejsza jest jednak ta na urodziny Laury. Więc jeśli macie jakieś blogi, fanpage itp. wspomnijcie o tym! )

4 komentarze:

  1. zróbmy akcję #WeWantR5Movie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zrobiła akcje do Laury o konkretnej godzinie jak 15 czy coś. Mamy większe szanse na dostanie się do trendów. Jeżeli każdy z nas bd spamować przez godzinę czyli od 15-16 jest duuża szansa, że dostaniemy się do pl trendów, a jak bd spamować cały dzień to połowie się odechce. A jak się ustali konkretną godzinę zaczniemy z większą siłą i potem możemy już spamować do końca dnia.
    Bardziej się opłaca robić akcje o konkretnej godzinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NO JA BARDZO CHĘTNIE ! xD ale powiedzcie mi czy te spamowanie to to co ja myślę? Mam twittera od niedawna no i coś zdziałać nie bardzo umiem ktoś wytłumaczy żeluś? ANYBODY? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że piszesz hasztag np "‪#‎HappyBdayLauraMaranoFromPolishLauratics" dużo razy pod rząd i obok niego dajesz jakieś słowa, albo znaczki, zazwyczaj się nie literuje bo wtedy akcja uznawana jest za spam i ją blokują.
      To jest coś jak spam o follow do idola co pewnie nie raz widzisz na sw tl.
      Nw jak ci to dokładniej wytłumaczyć ;D

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )