poniedziałek, 24 listopada 2014

#ThanksForGreatSeasonOfAustinAndAlly

Akcja może tak trochę "ni z gruchy, ni z pietruchy", ale była już jakiś czas temu ogłaszana na facebooku (zresztą w gadżetach, tu, na blogu, też o niej pisze), dlatego, żeby więcej nas spamowało, postanowiłam o tym napisać.
Jako, że wczoraj wyemitowano już ostatni odcinek z trzeciego sezonu Austina & Ally, trzeba im jakoś za ten sezon podziękować. Do czwartego trochę poczekamy, bo chodzą pogłoski, że pierwszy odcinek ujrzymy dopiero po nowym roku. Dlatego też każdy kto ma twittera, wbija i spamuje hasłem #ThanksForGreatSeasonOfAustinAndAlly.
No i pytaneczko - Jak podobał wam się finał sezonu? ^^


2 komentarze:

  1. Finał był strasznie ekscytujacy xD mega dużo Auslly <3 piękny finał ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja powiem, iż zagrali bardzo dorośle i jak na moje oko zagrali to bardzo realistycznie. Nie tylko te ostatnie sceny, ale ogólnie:)
    To są moje odczucia, co do oglądniętego odcinka... i nawet skumałam co mówią. Jestem z siebie dumna ;-;

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )