środa, 5 listopada 2014

Nowe BRAVO - brak informacji!

Wczoraj wyszło nowe BRAVO. Jak widzicie w tytule, nie ukazało się tam nic na temat R5 i Laury. Jestem zawiedziona. Z resztą... Napisałam już do redakcji XD
Kiedyś było tak, że nie mogłam się doczekać kolejnego wydania, bo wiedziałam, że coś tam będzie, a teraz jest dla mnie szokiem jak coś JEST hahaha.
W ostatnim BRAVO dali tylko jedną, żałosną kartę... Jeśli myślą, że to nas uszczęśliwi to się mylą, nieprawdaż? :D Trzeba walczyć o swoje, zatem możecie kontaktować się z redakcją KLIK , tak jak zrobiłam to ja :) 

Tu macie zdjęcie z przed dwóch tygodni :) 



Na szczęście już niedługo wychodzi nowy FunClub. To chyba jedyna normalna gazeta :D 


9 komentarzy:

  1. A kiedy będziesz nowy FunClub? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No fun zawsze cos ma jeszcze od koncertu w polsce nie spotkalam sie z funem ktory by nie mial czegos o r5 lub rossie
    A poza bravo od metamorfozy zeszlo na psy nie uwazacie ze jest beznadziejne i mają opóznione informacje fum jest miesiecznikiem i jest na bierzaco a bravo 2 tygodnikiem i ma opoznienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na R5Offical jest teledysk do Things are looking down

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups
      przez auto korekte w telefonie zamiast up napisało down

      Usuń
    2. Tutaj Wiktoria Ok (w telefonie nie mogę się zalogować na swoje konto XD)
      Wiem wiem, później dodam bo rano nie zdążyłam :)

      Usuń
  4. Gosia Rucińska6 listopada 2014 14:46

    Wyszedł teledysk do "Things Are Looking Up" <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyy wam źle? Spójrz na Zendayę jej ostatni plakat pojawił się w lipcu! -.-piszemy do redakcjii ale w dupie nas mają i mam ich szczerze dość! !!! Wy macie plakat Rossa i zespołu praktycznie w każdym magazynie i zapewniam wam że niedługo pewnie pojawi się Bravo Stars z R5! My z Zee nie mamy nic kompletnie...Dla ciebie to świstek kartka z autografem a dla nas (z Zee, gdyby było) byłoby wszystkim <3 sznuj co masz dobra? Ile plakatów dają z R5. Sory, za jakiś tam "hejt" ale lb R5, lb Zee, ale to już przesada.... Redakcja ma w dupie małe fandomy liczy się tylko 1D, Biber, Violetta i Kwiat mam ich dość! !!!!!!! A wy? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )