sobota, 15 listopada 2014

R5 - Smile (from Teatro Opera, Buenos Aires)

JEST JUŻ PIOSENKA! MOI DRODZY, CHODZĘ I PŁACZĘ. TO JEST IDEALNE
Ten teledysk jest po prostu piękny... Połączenie ich występu na scenie, czyli tego co kochają, z zabawą i ich życiem. Piosenka nie zawiera bezsensownych słów. Po prostu zalewam się łzami w tym momencie :( Każdy szczegół jest tam dobracowany, każdy dźwięk. Może mnie weźmiecie za idiotkę, że tak to przeżywam, ale niestety XD Dla mnie to ich najpiękniejsza piosenka (i nie mówię tego bo to premiera). Powiedzcie mi - jak wam się podoba? :)
(Tak, zedytowałam ten post, bo już został dodany filmik na R5VEVO :) ) 

17 komentarzy:

  1. Kocham kocham kocham ją ♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ona jest świetna. Cały czas mi chodzi po głowie ... masakra xd Kocham ją !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą piosenkę.
    Kolejna, której słucham w kółko.

    OdpowiedzUsuń
  4. "I wanna see your smileee" Perfect. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka przepiękna *.* ostatnio zakochałam się też w Let's not be alone <3 oni są niesamowici :))) i Rydellington w video! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ,tak jak sami mówili w wywiadzie po prostu zarąbista <3

    OdpowiedzUsuń
  7. MATKO
    RIKER W ROLI GŁÓWNEJ
    UMIERAŁAM O TEJ PIERWSZEJ CZTERDZIEŚCI *_____________*
    OPŁACAŁO SUĘ CZEKAĆ.

    TO
    JEST
    PIĘKNE.

    TO SIĘ NAZYWA PROGRES.

    a teraz, if u excuse me, idę gwaucić replay.

    OdpowiedzUsuń
  8. Huh. Bałam się tej piosenki, really c;
    Coś mnie tak trzęsło, że ktoś coś spieprzył, albo w mój gust to po prostu nie trafi.

    HAHAHAHAHAH.
    ŚMIESZNE.

    OK, GWAŁCĘ REPLEJ PRZEZ CAŁY DZIEŃ. I NAWET MÓJ GŁUPI KATAR SIĘ ZMNIEJSZYŁ.
    BO, KOCHANI:
    1. Teledysk sam w sobie - marzenie. No czarno-biały c; Zawsze twierdziłam, że oni najlepiej wtedy wypadają :>
    2. Zwrotki Rikera. KIEDY ZACZĄŁ, TO WIEDZIAŁAM, ŻE TO BĘDZIE GENIALNE C; Jest. Oj, jest.
    3. A potem Ross i Rocky. WEJŚCIE DO REFRENU TO ABSOLUTNE NIEBO.
    4. WSZYSCY W REFRENIE, A PRZY PIERWSZYM WEJŚCIU ELL TAK PIĘKNIE ZACZYNA <333 AJJFGHIDO, W OGÓLE DUŻO RATLIFFA W TYM.

    WRACAM DO TEGO PIĘKNEGO UTWORU.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona jest wspaniala
    No moze skrucilabym troche przeciagniecie slowa "smile"
    Wokal rika genialny no po prostu sie rozplywam uwarzam ze z wszystkich piosenek w tej jego glos brzmi najlepiej
    Teledysk genialny lalam sie z niektorych momentach
    Oby wiecej takich piosenek cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. BOŻE!!!! JAKIE TO PIĘKNE!!!!! NIE TYLKO TY PŁACZESZ BO JA TEŻ!!!!
    Głos Rikera chyba jeszcze w żadnej piosence nie brzmiał tak CUDOWNIE jak w tej <333 Potem wchodzi Ross i Rocky po prostu się rosspływam <333 I wtedy refren!!! "I wanna see you smile"
    TELEDYSK WSPANIAŁY!!!! Czarno-biały jest jeszcze piękniejszy niż kolorowy!!!
    Przez cały dzień chodziłam i śpiewałam "I wanna see you smile" i tak na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tylko ja jak zaczyna się refren to mam banana na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to chyba chodzi ;3 ja też tak mam ^^

      Usuń
    2. Ja też tak mam. Nie mogę przestać się uśmiechać :D

      Usuń
  12. Pioseneczka - CUDO!!!! Nie wiem, jak im się to udaje, ale za każdą nową piosenką nauczyciele coraz bardziej się złoszczą, że nucę na lekcjach :) Nie mam pojęcia, na czyim uśmiechu im tak bardzo zależy, ale na moim pysiu go wywołali. Piosenka na prawdę świetna i coś mi się zdaje, że chyba najlepsza, jak do tej pory. Zakochałam się w niej od pierwszej nuty, sekundy, akordu, czy czegoś tam. Nie znam się za dobrze na muzyce. Ale natomiast jestem pewna, że to będzie hicior. Chciałabym, żeby nasze R5 było pokazywane, np. na ESKA TV. Nie wiem co, ale trzeba coś zrobić, bo świat ma przed nosem takich wspaniałych i utalentowanych artystów, a nawet ich w TV nie puszczają ( no, oprócz DISNEYA, ale to nie to samo, co na przykład podkład w jakiejś reklamie, czy cuś ). Więc R5 family!!! Bierzmy się do roboty i rozpowszechniajmy naszych ulubieńców!!!

    PS.: Jak prawie zawsze w moich komach:
    Zapraszam do mnie pamietnik-laury-marano.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )