sobota, 29 listopada 2014

[PL] Austin & Ally - Eggs & Extraterrestrials

Sześć, czytelniki.
Internet znów chodzi dwie godziny na dobę, więc ten... niezbyt szybko ten pościk powstał. Nie będzie także specjalnie długi z wiadomych przyczyn. Po prostu przybywam do was z nowiutkim odcinkiem A&A - Eggs & Extraterrestrials, którego nazwy nie umiem ani wypowiedzieć, ani napisać. Czas goni, więc zostawiam link i idę tłuc router. Może to coś da, hm hm hm.



*KLYK*
LINCZek daję na ślepo. Nie wiem, jaka jakość ani jak odpalać, bo to naprawdę nie na moje nerwy i nie ma moją cierpliwość, także ten... może jak coś nie będzie grało to do Żelka, Szanellki czy Kisielka. Nawet rymuję nieświadomie, wow.

4 komentarze:

  1. Mi nie działa :(( Jakiś inny link?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi coś takiego wyskakuje: ForbiddenYou don't have permission to access. Nic nie rozumieta ja tego :/ Wiec może Żelek lub Szanell lub Kislowa dacie linka?Aha. A czy ten rozdział już nie był w Polsce emitowany? Chyba, że mi sie coś poprzestawiało, anyway..Good Luck :p

    OdpowiedzUsuń
  4. https://yadi.sk/i/PgX9fbCld2QLx
    Ja oglądałam na tym :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )