czwartek, 6 listopada 2014

R5 - "Easy Love" Live at Bootleg HiFi Theater

Dzisiaj na kanał Shine On Media, został dodany film z koncertu z piosenką "Easy love". Jak wam się podoba? Mi bardzo! Uwielbiam kiedy Ross tak śpiewa, że pokazuje uczucia i szaleje na scenie :D 
Najepsza końcówka kiedy tak ładnie zaśpiewał na "easy looove". 



Mam do was pytanie odnośnie mojego komentowania. Lubicie kiedy opisuję w poście co mi się podoba, a co nie i relacjonuję i dzielę sie tym z wami, czy wolicie kiedy tylko dodaje najważniejsze informacje, bo moja opinia jest zbyt irytująca? Piszcie! Dostosuję się :) Chcę, aby się wam wygodnie czytało.

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem lepiej jak piszesz swoje odczucia :))
    /Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nw jak inni, ale ja to tam lubię, jak dajecie też własne opinie i komentarze :D
    Czy tylko ja uważam, że Ross na koncertach jak ma już te włosy poczochrane, wygląda lepiej niż z ułożonymi? ;p Takie moje odczucia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba.
      Jak mu w A&A ulizali włosy to jak ciota trochę wyglądał xd A W TBM TO JUŻ WGL C':

      Jak ma tak potargane, to wygląda świetnie. Uważam, że mu pasują takie dłuższe włosy c:

      Usuń
    2. Ja chb wolałam go w trochę krótszych, ale jak ma takie długie, ale POTARGANE to też wygląda super :3

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )