poniedziałek, 24 listopada 2014

[ENG] Austin & Ally - Relationships & Red Carpets

No i nareszcie doczekaliśmy się finału! Naprawdę warto mieć przy sobie chusteczki, oj warto... Dobrze, aj jak dobrze, że kręcą ten czwarty sezon, bo inaczej nie skończyłoby się na kilku łezkach! Całe zachodniopomorskie by mnie słyszało, gwarantuję! Nic więcej raczej nie da się dodać, bo nie chcę także spoilerować. Pyszczki, przenoście się poniższym linkiem i zachwycajcie się długo wyczekiwanym finałem! Musicie wybaczyć mi słabą jakość, ale obiecuję, że jak tylko wpadnie mi w łapki lepsza - dokonam aktualizacji posta!
I... czy tylko ja boję się końca serialu? Po zakończeniu czwartego sezonu... Brr, nie chcę o tym myśleć.


DZISIOJ BEZ ZDJĘCIO! BUDŻET NAM UCIĘLI, O. A TAK NAPRAWDĘ MAM LENIA.

9 komentarzy:

  1. CZY TYLKO JA RYCZAŁAM OD POCZĄTKU OGLĄDAJĄC TO ZNOWU? XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. a jest po polsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero była premiera w USA. Na wersję po polsku jeszcze sobie dłuuugo poczekamy ;) ale warto obejrzeć po angielsku. Można nawet język podszkolić ;))

      Usuń
  3. jak się to włącza?\

    OdpowiedzUsuń
  4. Na to czekałam, pikne Oo
    Ej, jak wam budżet ucięli to starajcie się o dotacje z UE;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wgl nie wiem co będzie po A&A. Mam takie dziwne uczucie na myśl o końcu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Popcorn-jest
    Chusteczki-są
    Najpiękniejszy odcinek A&A-jest
    *24 minuty później*
    Ryczę!!!! Boże jakie to piękne!!!
    AUSLLY FOREVER!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ejj nie chce mi sie włączyć :c dacie jakąś inną wersje?

    OdpowiedzUsuń
  8. RYCZĘ PRZEZ CAŁY CZAS.
    POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )