czwartek, 16 lipca 2015

"Doctor, Doctor" - tekst i tłumaczenie

Dzisiaj mam dla Was piosenkę bonusową z albumu - "Doctor, Doctor". Gdybyście w tłumaczeniu znaleźli jakiś błąd, to piszcie, poprawię to najwyżej wieczorem.

"Doctor, Doctor"

"I've just come to realize the fire in your eyes for me
And baby all these little sparks ignite until I just can't breathe

And time, and time, and time, and time, and time again
I'm lying in the dark and wondering where you are
I'm tryna, tryna, tryna find the medicine
Straight into my heart, it's tearing me apart

I'm screaming, "Doctor, doctor"
Bottle it up
I'm a believer, believe me
This love is a drug
I'm dying, I can't get enough
I'm screaming, "Doctor, doctor"
Bottle it up

I haven't slept a couple nights
Been staring at the ceiling again
The side effect I know to well
I'm addicted to the feeling

And time, and time, and time, and time, and time again
I'm living in a dream, or somewhere in between
I'm tryna, tryna, tryna find the medicine
It's everything I need, you're the remedy

I'm screaming, "Doctor, doctor"
Bottle it up
I'm a believer, believe me
This love is a drug
I'm dying, I can't get enough
I'm screaming, "Doctor, doctor"
Bottle it up

Doctor, doctor, bottle it up
I'm a believer, believe me, this love is a drug
I'm dying, I can't get enough
Doctor, doctor

I'm screaming, "Doctor, doctor"
Bottle it up
I'm a believer, believe me
This love is a drug
I'm dying, I can't get enough
I'm screaming, "Doctor, doctor"
Bottle it up"

"Lekarzu, lekarzu"

"Właśnie zdałem sobie sprawę, że ogień w Twoich oczach jest dla mnie
I, kochanie, te wszystkie małe iskry zapłonęły, aż nie mogę oddychać

I ponownie, ponownie, ponownie, ponownie, ponownie*
Leżę w ciemności i zastanawiam się, gdzie jesteś
Próbuję, próbuję, próbuję znaleźć lek
Prosto do mojego serca, to mnie niszczy

Krzyczę: "Lekarzu, lekarzu"
Stłum to we mnie
Jestem wierny, uwierz mi
Ta miłość jest narkotykiem
Umieram, nie mam dosyć
Krzyczę: "Lekarzu, lekarzu"
Stłum to we mnie

 Nie spałem parę nocy
Ponownie gapiąc się w sufit
 Efekty uboczne znam zbyt dobrze
Jestem uzależniony od tego uczucia

I ponownie, ponownie, ponownie, ponownie, ponownie
Żyję jak we śnie albo gdzieś pomiędzy
Próbuję, próbuję, próbuję znaleźć lek
To jest wszystko, czego potrzebuję, ty jesteś lekarstwem

Krzyczę: "Lekarzu, lekarzu"
Stłum to we mnie
Jestem wierny, uwierz mi
Ta miłość jest narkotykiem
Umieram, nie mam dosyć
Krzyczę: "Lekarzu, lekarzu"
Stłum to we mnie

Lekarzu, lekarzu, stłum to we mnie
Jestem wierny, uwierz mi, ta miłość jest narkotykiem
Umieram, nie mam dosyć
Lekarzu, lekarzu

Krzyczę: "Lekarzu, lekarzu"
Stłum to we mnie
Jestem wierny, uwierz mi
Ta miłość jest narkotykiem
Umieram, nie mam dosyć
Krzyczę: "Lekarzu, lekarzu"
Stłum to we mnie"

*ponownie/raz po raz


3 komentarze:

  1. Piosenka jest świetna, a w jej tłumaczeniu nie widzę żadnych błędów. To bardzo miłe z twojej strony, że poświęcasz swój czas na tłumaczenie dla nas piosenek. Równie dobrze mogłabyś tego nie robić i mieć święty spokój 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona piosenka! Zaraz obok What's your missing i trochę niżej Repeating Days 😍 Dziękuję że to dodałaś! Naprawdę :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej! <3
    Dziękuję dziękuję i dziękuję xD
    Dziewczyno kocham cię :*
    XD
    Teraz chociaż rozumiem dlaczego piosenka jest nazwana Doctor Doctor :D
    Thanks you so much :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )