niedziela, 19 lipca 2015

"I Can't Say I'm In Love" - tekst i tłumaczenie

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną z bonusowych piosenek z albumu - "I Can't Say I'm In Love". Musieliście na nią trochę dłużej poczekać, ale mam nadzieję, że warto było :)


"I Can't Say I'm In Love"

"Heart's beating faster
Might need some surgery
Natural disaster
You're taking over me
And I s-s-stutter, vision per blurry
There ain't no other
That brings me to my knees

And it gets so hot whenever we're alone
But I can't say I'm in love
No, I won't!

I don't know what love is
But I know I've never felt like this
Your kiss is magic
Like a circle
Yeah, it's perfectness

And I could say yes
Tell to me too
You say it first
It's easy for you
Even though I know that it's true
I can't say I'm in love

(Woah-uh-uh-uh-oh-oh woah!)
(Woah!)
Even though I know that it's true
(Woah oh ooh oh!)
I can't say I'm in love

P-Paranoia
It's runnin' through my veins
I got to know ya
That was the end for me
And I know I've got you holding on
To words that I can't say
And everything you feel for me
Just know I feel the same

I don't know what love is
But I know I've never felt like this
Your kiss is magic
Like a circle
Yeah, it's perfectness

And I could say yes
Tell to me too
You say it first
It's easy for you
Even though I know that it's true
I can't say I'm in love

(Woah-uh-uh-uh-oh-oh woah!)
(Woah!)
Even though I know that it's true
(Woah oh ooh oh!)
I can't say I'm in love

Open up my heart
Open up my mind
Everything is changed
To color from black and white
Everything I see
Is a new reality
Baby, is this love?

Yeah
Is this love?
Is this love?
Yeah, this is love

I know what love is
And I know I've never felt like this
Your kiss is magic
Like a circle
Yeah, it's perfectness

I could say yes
Tell to me too
I say it first
Only for you

I could say yes
Tell to me too
I say it first
Only for you

I'm starting to realize that it's true
(Woah oh ooh oh)
I say it first only for you
(Woah oh ooh oh)
There's only one thing left to do
(Say it!)
Baby, I love you
(Woah-uh-uh-uh-oh-oh woah!)
(Woah-uh-uh-uh-oh-oh woah!)
Baby, I'm in love with you!
(Woah oh ooh oh)
Baby, I love you"

"Nie mogę powiedzieć, że jestem zakochany"

Szybsze bicie serca
Może potrzebuję operacji
Klęska żywiołowa
Przejmujesz mnie
I się jąkam, rozmyta wizja
Nie ma innych
To powala mnie na moje kolana

I robi się tak gorąco, ilekroć jesteśmy sami 
Ale nie mogę powiedzieć, że jestem zakochany
Nie, nie mogę

Nie wiem, czym jest miłość
Ale wiem, że nigdy nie czułem się w ten sposób
Twój pocałunek jest magiczny
Jak koło
Tak, to jest doskonałością

I mógłbym powiedzieć tak
Powiedz mi też
Powiedz to pierwsza
To jest dla ciebie proste
Nawet jeśli wiem, że to prawda
Nie mogę powiedzieć, że jestem zakochany

(Woah-uh-uh-uh-oh-oh woah!)
(Woah!)
Nawet jeśli wiem, że to prawda
(Woah oh ooh oh!)
Nie mogę powiedzieć, że jestem zakochany

Paranoja
To działa w moich żyłach
Poznałem cię
To był dla mnie koniec
I wiem, że kazałem ci czekać
Na słowa, których nie potrafię powiedzieć
I wszystko, co do mnie czujesz
Po prostu wiedz, że czuję to samo

Nie wiem, czym jest miłość
Ale wiem, że nigdy nie czułem się w ten sposób
Twój pocałunek jest magiczny
Jak koło
Tak, to jest doskonałością

I mógłbym powiedzieć tak
Powiedz mi też
Powiedz to pierwsza
To jest dla ciebie proste
Nawet jeśli wiem, że to prawda
Nie mogę powiedzieć, że jestem zakochany

(Woah-uh-uh-uh-oh-oh woah!)
(Woah!)
Nawet jeśli wiem, że to prawda
(Woah oh ooh oh!)
Nie mogę powiedzieć, że jestem zakochany

Otwórz moja serce
Otwórz mój umysł
Wszystko się zmienia
W kolor, od czerni i bieli
Wszystko, co widzę
To nowa rzeczywistość
Kochanie, czy to jest miłość?

 Yeah
Czy to jest miłość?
Czy to jest miłość?
Tak, to jest miłość.

Wiem, czym jest miłość
I wiem, że nigdy nie czułem się w ten sposób
Twój pocałunek jest magiczny
Jak koło
Tak, to jest doskonałością

Mógłbym powiedzieć tak
Powiedz mi też
Powiem to pierwszy
Tylko dla ciebie

Mógłbym powiedzieć tak
Powiedz mi też
Powiem to pierwszy
Tylko dla ciebie

Zaczynam zdawać sobie sprawę, że to prawda
(Woah oh ooh oh)
Powiem to pierwszy tylko dla ciebie
 (Woah oh ooh oh)
 Została tylko jedna rzecz do zrobienia
(Powiedz to!)
Kochanie, kocham cię
(Woah-uh-uh-uh-oh-oh woah!)
(Woah-uh-uh-uh-oh-oh woah!)
Kochanie, jestem w tobie zakochany!
(Woah oh ooh oh)
Kochanie, kocham cię."

6 komentarzy:

  1. Dziękuję jeszcze proszę o Could Have Been Mine :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Starting Over i On My Own wiem że to nie z płyty ale byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta piosenka , dziękuje ,że je tłumaczycię <3 Chciałabym Was po prosić o przetłumaczenie Did you have your fun ? I czy mogłybyście przetłumaczyć Repeating Days :) (Świetna strona ) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona piosenka R5 :))) Kocham ją :D Melodia i słowa - wszystko idealne. I jeszcze ten głos Rossa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ross tak świetnie śpiewa, boszee, a szczególnie te słowa w refrenie - kiss is magic ; perfectness - tak fajnie wtedy piszczy :p Świetna piosenka :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )