sobota, 18 lipca 2015

Tłumaczenie "Smile"

Zauważyliście na pewno, że nasza stażystka - King Julien, zaczęła dodawać tłumaczenia piosenek z najnowszego albumu "Sometime Last Night". Postanowiłam jej troszkę pomóc z tym niełatwym zadaniem, nad którym trzeba troszkę posiedzieć i wspólnie przygotujemy, w miarę możliwości i w swoim czasie tłumaczenia wszystkich piosenek z płyty. Poniżej znajdziecie tłumaczenie "Smile". :)

Pozostałe tłumaczenia: Wild Hearts, Do It Again, Doctor, doctor


"Smile" to pierwszy singiel promujący "Sometime Last Night". Ukazał się 14 listopada 2014 roku.

TEKST

Today I feel like running naked through your street
To get your attention
I broke up with my girl, so tell me where to meet
or did I mention?

I dream on, dream about you.
What can I do to make you feel all right?
Baby I don’t want to see you cry, no...

I wanna see you smile,
I wanna see you smile.

Today I feel like blowing all my cash on you,
I’d buy you anything until I’m broke
Today I want to turn your skies from gray to blue.
And if it rains on you I’ll be your coat

I dream on, dream about you
What can I do to make you feel all right?
Baby, I don’t want to see you cry, no...

I wanna see you smile
I wanna see you smile

Let me take your picture, baby,
I’ll save it for a rainy day.
I don’t need much
I guess I’m just old fashioned in that way,
so on the count of three, lets see you...

Uh, one! Uh, two!
Uh, one, two!
Uh, one, two, three!

Smile
I wanna make you smile, oh, oh
I wanna see you smile
I wanna see you smile

It’s the things you do
I wanna make you smile.
TŁUMACZENIE

Dziś mam ochotę biegać nago przez twoją ulicę
Aby zwrócić twoją uwagę
Zerwałem z dziewczyną, więc powiedz mi, gdzie możemy się spotkać
Oh, czy już o tym wspominałem?

Śnię, śnię o tobie
Co mogę zrobić, byś czuła się w porządku?
Kochanie, nie chcę widzieć twojego płaczu, o nie

Chcę widzieć twój uśmiech
Chcę widzieć twój uśmiech

Dziś mam ochotę wydać moje wszystkie pieniądze na ciebie
Kupiłbym ci cokolwiek, aż byłbym bez grosza
Dziś chciałbym zmienić twoje niebo z szarego na niebieski
A jeśli padałoby na ciebie, byłbym twoim płaszczem

Śniłem, śniłem o tobie
Co mogę zrobić, byś czuła się w porządku?
Kochanie, nie chcę widzieć twojego płaczu, o nie

Chcę widzieć twój uśmiech
Chcę widzieć twój uśmiech

Pozwól zrobić mi zdjęcie, kochanie
Zachowam je na czarną godzinę
Nie potrzebuję wiele
Przypuszczam, że jestem przez to staromodny
Więc policzmy do trzech i zobaczymy twój…

Raz, dwa
Raz, dwa
Raz, dwa, trzy

Uśmiech!
Chcę wywołać u ciebie uśmiech
Chcę widzieć twój uśmiech
Chcę widzieć twój uśmiech

To jest rzecz, którą robisz
Bo chcę widzieć twój uśmiech

5 komentarzy:

  1. czy ktoś może orientuje się, gdzie mogłabym obejrzeć Teen Beach 2 bo jestem właśnie na wczasach a tu nie ma Disney Channel :( nie musi być po Polsku ważne, żebym obejrzała cały,:) może być po angielsku ;)
    świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w Google Teen Beach 2 online, na putlockerze chyba jest :)

      Usuń
  2. Widzieliście ten filmik, w którym Ross jest pijany? Hahaha XD http://youtu.be/4H-quCGCIhI

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam. Shor był tak pijany, że Ryland musiał go podtrzymywać, bo brakowało mu koordynacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłybyście przetłumaczyć Could Have been mine i I Can't say i'm in love? :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )