środa, 29 lipca 2015

Koncert R5 przeniesiony do Palladium!

Mam dobrą wiadomość dla wszystkich fanów R5, którzy chcieli wybrać się na koncert, a nie zdążyli zakupić biletu - koncert został przeniesiony do Palladium! :D Zespół poinformował nas na Facebooku, że ze względu na szybkie wyprzedanie się biletów koncert odbędzie się w innym, większym miejscu, dzięki czemu pojawia się możliwość zakupienia biletów! Cieszycie się? :D

"Polska! Nasz koncert w Proximie wyprzedał się tak szybko, że postanowiliśmy przenieść go do Palladium! Nowa pula biletów dostępna jest już we wszystkich punktach sprzedaży. Do zobaczenia 30 września - nie możemy się doczekać, żeby znowu Was zobaczyć!


Poland! Our show at Proxima club sold out so fast that we are moving it to Palladium! Tickets are now available at all ticket outlets! See you on September 30th - we can't wait to see you again!"
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące koncertu i biletów możecie znaleźć TUTAJ.

12 komentarzy:

  1. No to teraz moja przyjaciółka się nie wywinie :D
    Super, że są dodatkowe bilety <3
    A co z biletami VIP? Bo cały czas są niedostępne :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że bilety VIP więcej nie będzie.

      Usuń
    2. Aha.
      Ja trafiłam jak byly akurat dostępne, ale rodzice nie chcieli na razie mi kupic.
      A teraz są tylko niedostępne. Gdyby były wyprzedane pisałoby sold.
      Dzieki za odpo

      Usuń
  2. To fajnie. Może mi się uda. Ale przecież rodziców moich ciężko namówić :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wiadomość! Ja raczej nie pojadę, rodzice raczej nie mieliby nic przeciwko ale nie mam z kim jechać, wiec cieszę się, że chociaż większa ilośc fanów bedzie mogła ich zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mam już kupiony bilet w empiku to czy muszę go wymienić? Ponieważ na tym bilecie pisze że koncert odbędzie się w Proximie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tych co beda na koncercie- róbcie dużo filmikow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie jest ten ich post na fejsie? Nie moge znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Macie może link do tego ich posta na fejsie?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )