poniedziałek, 20 lipca 2015

"Repeating Days" - tekst i tłumaczenie

Cześć wszystkim :D No więc, jak wskazuje tytuł posta, dzisiaj mam dla Was tekst i tłumaczenie utworu "Repeating Days". Znajdziecie go pod spodem.
A. Jeszcze jedno. Mój okres próbny na tym blogu skończył się... pozytywnie. :) Tak więc, będziecie musieli wytrzymywać ze mną dłużej, bo zostałam adminką. ^^ Cieszę się, że się sprawdziłam. Jak to mówią - początki zawsze są trudne, ale myślę, że od teraz już wszystko będzie okay. :D A gdybyście chcieli się o mnie dowiedzieć jakichś nowych rzeczy lub znaleźć drogę do kontaktu ze mną, to zapraszam do uaktualnionej zakładki "Strona & Autorzy". :3

"Repeating Days"

"Climb the stairs to your apartment just to see you holding him
You try to tell me that it's nothing so I keep coming back again.

You're looking right in my eyes and I know that you're lying
When you say that you're mine and there's nobody else
But even when we fight I can't stop from loving you
You know we can't be friends
I guess this is how it ends

Things that you say, I can't erase
Repeating days, it's all the same

Driving home I'm empty hearted, broken pictures on the floor
And when I thought that it was over, I see you standing out the door

I'm looking right in your eyes and you know that I'm lying
When I say that I'm fine, there'll be somebody else
But after all this time, I can't stop from loving you
You know we can't be friends
Can I taste your lips again?

Things that you say, I can't erase
Repeating days, it's all the same

We're all afraid of loneliness
We're all afraid to die alone
But even when you broke my heart
I'd do it again

You're looking right in my eyes and you know that I'm lying
When I say that you're mine and there's nobody else
But even when we fight I can't stop from loving you
You know we can't be friends
Can I taste your lips again?

Things that you say, I can't erase
Repeating days, it's all the same

Things that you say (days repeating over again)
 I can't erase (hopelessly both over our heads, yeah)
Repeating days (days repeating over again)
it's all the same (hopelessly both over our heads, yeah)

All I got is cheap wine
Do you mind? 
All I got is love for you

All I got is cheap wine
Do you mind?
I'll make time for you too

All I ask, please don't lie
Cause this time
I won't come back home to you

Repeating days
Where we stay
It's okay

Cause this time is ought to fade"

"Powtarzające się dni"

"Wspinam się po schodach do twojego pokoju tylko po to, żeby zobaczyć, jak go przytulasz
Próbujesz mi powiedzieć, że to nic, więc wracam ponownie

Patrzysz dokładnie w moje oczy i wiem, że ty kłamiesz
Kiedy mówisz, że jesteś moja i nie ma nikogo innego
Ale nawet kiedy walczymy, nie potrafię przestać cię kochać
Ty wiesz, że nie możemy być przyjaciółmi
Myślę, że tak to się kończy

Rzeczy, które powiedziałaś, nie mogę ich wymazać*
Powtarzające się dni, to wszystko jest takie same

Jadę do domu z pustym sercem, połamane zdjęcia na podłodze
I kiedy myślałem, że to był koniec, zobaczyłem cię stojącą w drzwiach

Patrzę dokładnie w twoje oczy i ty wiesz, że ja kłamię
Kiedy mówię, że czuję się dobrze, będzie ktoś inny
Ale po tym całym czasie, nie potrafię przestać cię kochać
Ty wiesz, że nie możemy być przyjaciółmi
Czy mogę ponownie skosztować twoich ust?

Rzeczy, które powiedziałaś, nie mogę ich wymazać
Powtarzające się dni, to wszystko jest takie same
 Wszyscy boimy się samotności
Wszyscy boimy się umrzeć samotnie
Ale nawet, kiedy złamiesz moje serce
Zrobiłbym to ponownie

Patrzysz dokładnie w moje oczy i wiesz, że kłamię
Kiedy mówię, że jesteś moja i nie ma nikogo innego
Ale nawet, jeśli walczymy, nie potrafię przestać cię kochać
Ty wiesz, że nie możemy być przyjaciółmi
Czy mogę ponownie skosztować twoich ust?

Rzeczy, które powiedziałaś, nie mogę ich wymazać
Powtarzające się dni, to wszystko jest takie same
Rzeczy, które powiedziałaś (powtarzające się dni od początku)
Nie mogę ich wymazać (beznadziejnie w naszych głowach, tak)
Powtarzające się dni (powtarzające się dni od początku)
To wszystko jest takie same (beznadziejnie w naszych głowach, tak)

Wszystko, co mam, to tanie wino
Nie masz nic przeciwko?
Wszystko, co mam, to miłość do ciebie

Wszystko, co mam, to tanie wino
Nie masz nic przeciwko?
Dla ciebie też zyskam czas

Wszystko, o co pytam, proszę, nie kłam
Bo w ten czas
Nie wrócę do ciebie do domu

Powtarzające się dni
Gdzie zostajemy
Jest dobrze

Ponieważ ten czas powinien zniknąć" 

*zniknąć

7 komentarzy:

  1. Naprawdę miło z twojej strony że tłumaczysz nam piosenki, ale wszystkie piosenki są już przetłumaczone na tekstowo.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale tam nie dość że pojawiają się błędy w tekście, to jeszcze czasami w tłumaczeniu. Poza tym, uznałyśmy z kiślową, że to dobry pomysł, aby tłumaczenie całego albumu pojawiło się na blogu. W końcu jest on między innymi o R5 ^^

      Usuń
  2. Fajnie :) Sama już wstawiłam jakiś czas temu tłumaczenie 'Repeating days', ale pierwszą zwrotkę prawie tak samo jak ty przetłumaczyłam xD Z tymi zdjęciami to raczej, że były porwane, a nie połamane, ale każdy tłumaczy, bo niektóre słowa mają więcej niż jedno znaczenie. Fajnie, że postanowiłyście dodać cały SLN, bo też chciałam dodać więcej tekstów, ale jedna osoba nie da rady, a jak patrzyłam, na niektóre tłumaczenia (lub ich brak) sama się wzięłam i kilka przetłumaczyłam.
    Bardzo fajnie, że przeszłaś staż, bo naprawdę się starałaś, by wypaść dobrze i uzupełniać tę stronkę :) Mam nadzieję, że zostaniesz dłużej ^-^
    Miłego dnia xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zostania adminką!
    Cudowna piosenka, dzieki za tłumaczenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tłumaczenie takie od Leny z aska @RossShorLynchPL. Nie to żeby coś, ale wedługmnie jest troche lepsze :)
    1 ZWROTKA:
    Wspiąłem się na górę
    Do Twojego apartamentu tylko po to,
    By zobaczyć, że go przytulasz
    Próbujesz wmówić mi, że to nic takiego,
    Żebym przyszedł do Ciebie jeszcze raz

    PRZED-REFREN:
    Patrzę ci prosto w oczy
    I wiem, że kłamiesz
    Mówiąc, że to ty jesteś moja
    I nikt więcej
    Ale nawet, gdy się kłócimy
    Nie potrafię przestać Cię kochać

    Wiesz, że nie możemy być przyjaciółmi
    Chyba już widzę jak to się skończy

    REFREN:
    Tego, co powiedziałaś
    Nie da się wymazać
    Powtarzające się dni,
    Wciąż takie same

    2 ZWROTKA:
    Wracam do domu z pustką w sercu,
    Na podłodze poniszczone zdjęcia
    I gdy myślałem, że to już koniec
    Zobaczyłem jak stoisz przed drzwiami

    PRZED-REFREN:
    Patrzysz mi prosto w oczy
    I wiesz, że kłamię,
    Gdy mówię, że wszystko jest w porządku,
    Bo będzie ktoś inny,
    Ale nawet po upływie czasu
    Nie potrafię przestać Cię kochać

    Wiesz, że nie możemy być przyjaciółmi
    Czy mogę jeszcze raz
    Skosztować Twych ust?

    REFREN:
    Tego, co powiedziałaś
    Nie da się wymazać
    Powtarzające się dni,
    Wciąż takie same

    PRZEJŚCIE:
    Wszyscy boimy się samotności
    Wszyscy boimy się, że umrzemy sami
    Ale nawet, jeśli złamałaś mi serce
    Będę próbował jeszcze raz

    PRZED-REFREN:
    Patrzę ci prosto w oczy
    I wiem, że kłamiesz
    Mówiąc, że to ty jesteś moja
    I nikt więcej
    Ale nawet, gdy się kłócimy
    Nie potrafię przestać Cię kochać

    Wiesz, że nie możemy być przyjaciółmi
    Czy mogę jeszcze raz
    Skosztować Twych ust?

    REFREN:
    Tego, co powiedziałaś
    Nie da się wymazać
    Powtarzające się dni,
    Wciąż takie same

    Dzień powtarzający się
    Od nowa i od nowa
    ( Tego, co powiedziałaś )
    To wszystko Nas tak
    Beznadziejnie przerasta
    ( Nie da się wymazać )
    Dzień powtarzający się
    Od nowa i od nowa
    ( Powtarzające się dni )
    To wszystko nas tak
    Beznadziejnie przerasta
    ( Wciąż takie same )

    Jedyne, co mam
    To tanie wino
    Masz coś przeciwko?
    Jedyne, co mam to miłość do Ciebie

    Jedyne, co mam,
    Tanie wina
    Masz coś przeciwko?
    Dla Ciebie też mogę znaleźć czas

    Jedyne, o co Cię proszę
    To żebyś przestała kłamać
    Ponieważ tym razem
    Już nie wrócę do Ciebie

    Powtarzające się dni,
    W których tkwiliśmy
    Już jest w porządku,
    Bo tym razem to wszystko wymarnieje

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomnijcie O Teen Choice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Raure i Rossa w szczególności:)

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )