wtorek, 7 lipca 2015

Niespodzianka od Rydel - magazyn!

Bum! :D
Dzisiaj (07.07) Rydel podzieliła się z nami niesamowitą niespodzianką! Już 10 lipca w kioskach pojawi się specjalne wydanie Girls Life Magazine (młodzieżowy magazyn w USA) napisany w całości przez naszą Rydel! Nie wiem jak Wy, ale ja niesamowicie się cieszę! :D Niestety, magazyn ten RACZEJ nie jest dostępny w Polsce :/ Miejmy nadzieję, że w internecie pojawią się zdjęcia magazynu. :)

"Guysssss, the moment you’ve been waiting for! I am so excited to share this with you. Introducing “Rock Your Life: Every Girl’s Guide to Fashion, Fitness, Friends, Fun (and Everything Else!)” written by…ME! YAY! I’m sharing all my best advice on how to feel amazing, live your dreams and find your style. 💗💗💗💗
Check out girlslife.com/RydelRYL for a sneak peek & look for it on newsstands starting July 10!! Follow the babes @girlslifemag for your chance to win a signed copy! #RydelRYL"

"Kochani, to jest moment, na który czekaliście! Jestem bardzo podekscytowana, że mogę się tym z Wami podzielić. Wprowadzenie: "Rock Your Life: przewodnik każdej dziewczyny po modzie, fitness, przyjaciołach, zabawie (i wszystkim innym) napisany... PRZEZE MNIE! HURA! Udzielam moich najlepszych porad o tym, jak czuć się niesamowicie, żyć marzeniami i znaleźć swój styl.
Sprawdźcie girlslife.com/RydelRYL dla zapowiedzi i szukajcie tego w kioskach od 10 lipca!!! Obserwuj ludzi z @girlslifemag dla Twojej szansy do wygrania podpisanej kopii! #RydelRYL"

I co o tym sądzicie? Ja naprawdę się cieszę, jedynie przykro mi, że gazety nie da kupić w Polsce. :/ Chyba, że da się zamówić albo dostać w jakimś polskim sklepie, ale ja o tym nie słyszałam.

1 komentarz:

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )