czwartek, 6 lutego 2014

Coś o koncercie

Facebook szaleje od nowych wpisów i zdjęć z R5. Fanki płakały, zresztą nawet w oczach Delly pojawiły się łzy. Było strasznie duużo emocji i na pewno nie tylko ja całą noc nie spałam, żałując, że nie mogłam ich zobaczyć, przytulić, usłyszeć. A mimo wszystko byłam i jestem strasznie szczęśliwa. Wreszcie w pewnym sensie spełniłam swoje marzenie. Udało mi się ich tu ściągnąć biorąc udział w akcjach. Będę miała wisiorek jaki noszą R5, autografy R5 i serdecznie dziękuję za to mojej siostrzyczce z R5Family ♥ Nie raz wspominali, że bardzo chcieli do nas przyjechać, a nawet powiedzieli, że jeszcze tu wrócą! Dlatego, nie smutajmy, a cieszmy się z resztą naszej rodzinki. My jeszcze ich zobaczymy <3
A co do koncertu, grali wszystkie piosenki z Louder, a także covery takie jak Sounting Stars, Love Me Again. Na M&G śpiewali ich stare piosenki. Śpiewając Cali girls, raz zaśpiewali Polish Girls. Mówili po Polsku "dziękuję" "kocham cię" "siema" "usta" itd. Ogólnie podobało się nie tylko R5ers, ale i samym R5! Menadżer napisał, że Polska będzie trudna do pobicia.
Wypaliły wszystkie akcje. Jestem dumna!

A teraz przejdźmy do filmików: Mało kto dodaje je na youtube, ale TU macie link z kilkoma :D





16 komentarzy:

  1. Ale masz fajne...
    Ja mieszkasz na pomorzu i do nas nikt nie przyjeżdża :( Najbliżej to mam do Gdańska.
    Południe ma najlepiej. Jeju skąd będziesz miała te rzeczy ? Je marze nawet o plakacie ale o tym worku na w-f ... może znasz kogoś kto przynajmniej ma jakiś plakat czy coś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam fajnie? Ja ich nie widziałam, nie byłam na koncercie ;/
      A rzeczy będę miała od przyjaciółki of course :D Wysłałam jej pieniądze i mi kupiła, a autograf załatwiła ;3
      A o jaki plakat ci chodzi?

      Usuń
    2. Pozazdrościć przyjaciółki :D

      Usuń
    3. Właśnie, ja niestety nie mam takich znajomości ;p

      Usuń
    4. No ale ty coś dostałaś. No widziałam tam plakaty na zdjęciu ale moe po prostu ona przyniosła i oni sie jej podpisali

      Usuń
  2. Niech przyjadą do Krakowa!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Było cudownie<33 Kompletnie rozwalili system - w przenośni i na serio:P Coś siadło, zrobiło się ciemno i zaczęło piszczeć z głośników xD Mam autografy, 2 razy oblali mnie wodą i Ross 2 razy się do mnie uśmiechnął, a podczas One last dance spojrzał mi w oczy, uśmiechnęłam się, a on na to tym samym*-* Upolowałam naszyjnik<3 Najlepsze było gdy Rocky wparował z flagą Polski, a wszyscy w krzyk xD Albo ta akcja z kartkami dla Rydel - wzruszyła się i powiedziała, że to słodkie i postanowiła zrobić zdjątko<3 Ryland też dał czadu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spodobałaś się Rossowi? xd Jak wyglądasz ?,muszę wyglądać tak samo jak ty c;

      Usuń
  4. Supper xd po raz kolejny pokazaliśmy że jesteśmy najlepszymi fanami na świecie.
    Ciesze sie razem z tymi co byli i smutam z tymi co nie mogli. Nie wierzę w to że nie spełnią swoich słów. ONI JESZCZE TU WRÓCĄ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie mogłam w nocy spać ;( Oni mi się nawet śnili ;c Ale już się nie smucę. Cieszę się, że naszym idolom się tu podobało, oraz że inni fani mogli ich zobaczyć. W końcu, jak to pięknie ujęłaś - jesteśmy rodziną!
    Więc się cieszę jakbym wczoraj była z nimi! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, a R5 już wyjecgali z Polski?<3
    Kocham i płaczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje szczęście powraca. Super, że się jeszcze pojawią i że im sie tak nasz kraj spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey, co ty na to ,aby w grudniu zacząć kolejną akcję? Może uda nam się ściągnąć na marzec. Jakby coś to napisz mi na tt @KAMIIKA2

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym żeby zaśpiewali w pułtusku

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )