środa, 5 lutego 2014

Przez kilka godzin pilnowałam kilku instagramów i fb by być na bieżąco z koncertem. Byłam zbyt podekscytowana i także smutna by móc cokolwiek wcześniej napisać. Teraz mam dla was zdjęcia z koncertu!
Nasi idole chyba na długo zapamiętają Polskę. Dziewczyna na fb, która była na koncercie, napisała, że R5 mieli łzy w oczach kiedy puszczany był filmik na M&G który przedstawiał ich w młodości, a także fanów z Polski. Powiedzieli "thank you". Mam nadzieję, że więcej wrażeń będzie więcej jutro, wszystko wam napiszę ^^ Jak napisał ich menadżer - Polska będzie trudna do pobicia! ♥

LINK (instagram z krótkimi filmikami z koncertu)










10 komentarzy:

  1. Tak chciałam tam być...ale się nie udało. Ale jak tak im spasowała Polska to może ją jeszcze kiedyś odwiedzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bylam!!! Wlasnie teraz wrocilam ;D Mialam zwykly bilet, a Rydel byla bardzo wzruszona jak przestala spiewac 'Love Me Like That' dziekowala i widac bylo, ze jej sie podobalo ;D
    Szkoda, ze to co dobre tak szybko sie konczy.. Moze jeszcze kiedys nas odwiedza..

    OdpowiedzUsuń
  3. O właśnie!!!! Byłby ktoś tak miły i streścił koncert. Tak mniej więcej. Co grali i z tą akcją ze stanikami ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, żę filmiki też będą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmiki będą? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutaj macie filmiki (jakaś dziewczyna dodała):
    http://www.youtube.com/user/joanaem?feature=watch

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech tu jeszcze przyjadą to pojadę choćby nie wiem o i nie wiem gdzie xD Bo wczoraj strasznie chciałam tam być ;___;

    OdpowiedzUsuń
  9. jak to zrobilas że tak z bliska im zdjęcia znasz ich?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )