niedziela, 16 lutego 2014

FunClub - Artykuł

Wreszcie nabyłam fun cluba, w którym jest bardzo dużo o Ross'ie oraz dwa plakaty - Ross'a i R5 ;3 Zrobiłam zdjęcia, jeśli ktoś nie ma tego magazynu, może przeczytać poniżej :)





"Ross i Bella grają w reklamie!
Otyłość to olbrzymi problem w Ameryce. Ross Lynch (18l.) i Bella Thorne (16l.) wystąpili więc w kampanii reklamowej zdrowych jogurcików Danimals Superstars. Na planie szaleli na rowerach i olbrzymich kulach i świetnie się bawili! Zazdrościmy tej przygody!"


"Ross Lynch (18 l.):
Coś spontanicznego i koniecznie wesołego! Kręcą mnie dziewczyny z poczuciem humoru, nie lubię zbyt poważnych."

"Dokąd pójść na walentynkową randkę?
Relaks w domu
Zarówno bohaterowie serialu Austin&Ally, jak i Ty, najlepiej czujecie się we własnych domach. Uważasz, że to doskonałe miejsce na romantyczny wieczór. Niezbyt krępujące, przytulne i bezpieczne. Można tu obejrzeć fajny film, zagrać w planszówki albo wyciągnąć gitarę i urządzić sobie małe karaoke!"

"Ross: Rekin chciał mnie pożreć! 
O tej przygodzie gwiazdor nigdy nie zapomni...
Sport to zdrowie! Ross Lynch, aktor znany z serialu Austin&Ally, doskonale o tym wie. Chłopak uwielbia się ruszać i gdy tylko może, biega, skacze, odbija piłeczkę i pływa. Aż się nie chce wierzyć, że mogło się to dla niego skończyć tragicznie! "Wypoczywałem z moim kochanym rodzeństwem na wysepce położonej niedaleko Puerto Rico. To jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie, ale - jak się okazuje - szalenie niebezpieczne", twierdzi Ross. Razem z braćmi, Rikerem (22l.) i Rockym (19l.), popłynął ponurkować w pobliżu malowniczej rafy. Nieoczekiwanie podpłynął do nich rekin! "Był naprawdę duży. Może nie połknął by mnie w całości, ale bez problemu odgryzłby mi nogę", wspomina aktor. Drapieżnik rzucił się na Rocky'ego, więc Ross i Riker zaczęli hałasować, by go odciągnąć. "Krzyczeliśmy i chlapaliśmy się wodą. I wtedy rekin zainteresował się nami!", wspomina Ross. "Byłem przerażony. Myślałem, że już po mnie". Najwidoczniej jednak drapieżnik uznał, że zjedzenie aktora byłoby zbyt wielką stratą dla fanów. "Okrążył nas kilka razy, a potem machnął ogonem i odpłynął. Uff, ale mi wtedy ulżyło", dodaje aktor. Mimo to wciąż uwielbia surfować, nurkować i pływać. Odważny!"
"W co on gra?
Szachy to nie sport dla niego. Zobacz, co kręci Ross'a!
"Tenis: "Teraz lubię ten sport, ale długo nie potrafiłem trafić w kort", mówi Ross."
"Rower: Już jako trzylatek Ross śmigał na rowerze. Kiedy się przewracał, wstawał i otrzepywał się i pędził dalej. Twardziel!"
"Surfing: To jego ulubiony sport. Ross kocha olbrzymie fale!"
"Futbol: Aktor woli amerykańską odmianę tego sportu. Tę z... piłką jajkiem!""


Uważam, że warto zakupić ten numer funcluba. Są dwa plakaty i kilka mini artykułów, oraz jeden duży. Gazeta kosztuję 4.99zł. Polecam! ;)

4 komentarze:

  1. Przypominam, że to już drugie spotkanie Rossa z rekinem. Pierwsze miał podczas kręcenie Teen Beach Movie.
    Poza tym cieszę się decyzją tego rekina. Chwała mu za to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo teen beach movie był kręcony w puerto rico to się zdarzyło w jednym czsie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )