poniedziałek, 24 lutego 2014

Kids Choice Awards 2014


Kolejne gale zbliżają się wielkimi krokami! Dziś pisałam także o Radio Disney Music Awards i jak się okazuję, nie są to jedyne nominację. Nominację z KCA dostał także Ross! W tamtym roku został nominowany w tej samej kategorii i WYGRAŁ! Nie pojawił się jednak na gali i nie mógł odebrać statuetki. Miejmy nadzieję, że w tym roku będzie inaczej, bo cała gala idzie na żywo w nickelodeon i mam ochotę zobaczyć Rossiaczka przyjmującego nagrodę ;3

Najlepszy telewizyjny aktor
Benjamin Flores Jr.
Jack Griffo
Ross Lynch
Jake Short

Wydaję mi się, że z łatwością R5ers (no i Rossers...) dokonają wygranej.

Lista nominacji do Kids Choice Awards 2014

Gala na stacji Nickelodeon emitowana będzie 30 marca o 20:00!

NACIŚNIJ BY ZAGŁOSOWAĆ

1 komentarz:

  1. Ja już zagłosowałam i zauwarzyłam że można głosować na Ross'a kilka razy w tej samej kategorii tyko trzeba odświerzyć strone i można głosować

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )