piątek, 21 lutego 2014

Krótki "wywiad" z Laurą Marano przeprowadzony przez Disney



Masz coś wspólnego z charakterem, którzy grasz w Austin & Ally? 
Ally i ja jesteśmy w rzeczywistości, szalenie podobne. Nigdy wcześniej nie grałam postaci aż tak podobnej do mnie. Oboje kochamy szkołę, obie jesteśmy absurdalnie dziwaczne i obie mamy ogromne zamiłowanie do muzyki. Ona była kiedyś nieśmiała, co nas różni. Teraz Ally pozbyła się tremy i oficjalnie, ona i ja jesteśmy bliźniaczkami.

Opowiedz nam o twoich piosenkach z albumu "Play It Loud".
Wykonuję "The Me That You Don't See", "You Can Come To Me" i "Austin & Ally mash-up". "The Me That You Don't See" jest jedną z moich ulubionych (moją też! ♥ - od aut.), ponieważ naprawdę kocham tą piosenkę. "You Can Come To Me" jest naprawdę ważna dla mnie, bo to pierwsza piosenka którą Ally zaśpiewała na scenie, kiedy pozbyła się strachem przed sceną. "Austin & Ally Mash-Up" było świetną zabawą do występowania i wykonywania. Miałam wybuchowy występ z Ross'em, Raini i Calumem.

Jaka była twoja ulubiona piosenka z filmów Disney Channel za czasów dorastania?
Miałam obsesję na punkcie Lizzie McGuire! Byłam przekonana, że Lizzie to ja kiedy miałam 6 lat.

Co z twoją karierą muzyczną?
Podobnie jak Ally, ciągle piszę piosenki. Absolutnie kocham granie na pianinie (gram odkąd byłam malutka) i piszę własne piosenki. Pracuję z moim zespołem i naprawdę cieszę się, że w następnym roku usłyszycie moją nową, oryginalną muzykę.

Co cię inspiruję do tworzenia muzyki?
Wszystko! Moje doświadczenia, moje wyobrażenia, coś co naprawdę mnie inspiruje. Uwielbiam stawać się częścią utworu.

Chcesz powiedzieć coś fanom czytającym to?
Dziękuję, bardzo, bardzo, bardzo za tak dużo pomocy! Szczerze mówiąc, czuję się bardzo szczęśliwa, że mam was z moim życiu i uważam, że wszyscy jesteście niesamowici!

Artykuł przetłumaczony ze strony blogs.disney.com


Artykuł ten jest krótki i właściwie wszystko to wiedzieliśmy wcześniej, ponieważ Panna Marano nie raz wspominała o swojej podobiźnie z Ally, o Disney'u itp. Jednakże przykuł moją uwagę, ponieważ dowiedzieliśmy się z niego czegoś co jest bardzo ważne zarówno dla niej, jak i jej fanów.
Lau zdradza, że w 2015 roku, co swoją drogą strasznie dużo czasu do czekania, będzie więcej jej własnej muzyki! Dodawałam kiedyś zdjęcia Laury z kilkoma osobami, a w tle było dużo instrumentów. Jak się okazuje, są to zdjęcia z prób z jej własnym szkolnym zespołem! Za rok usłyszymy jej najnowsze kawałki. Trzymamy za nią kciuki! ♥

1 komentarz:

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )