niedziela, 2 lutego 2014

Phillip Seymour Hoffman nie żyje - Laura składa wyrazy współczucia nie żyjącemu aktorowi


Na twitterze Laury pojawił się wpis, który mnie zaciekawił. Panna Marano wspomniała w nim o aktorze Phillipie Seymour Hoffmanie. Zaczęłam szukać informacji na temat jego śmierci i znalazłam!

Otóż, ciało amerykańskiego aktora znaleziono w niedzielę po południu w jego mieszkaniu na Manhattanie. Według doniesień medialnych, prawdopodobną przyczyną śmierci 46-letniego aktora było przedawkowanie narkotyków. Zupełnie jak w lipcu rok temu stało się z aktorem Cory'm Monteith'em.

Jak wspominałam, dowiedziałam się o tym od samej Laury. zobaczcie co napisała:


PL: Przykro mi słyszeć o Phillipie Seymour Hoffmanie.. Był niesamowitym aktorem. Myślami jestem z jego rodziną <3 <3 
Sama nigdy nie słyszałam o tym aktorze, ale składam wyrazy współczucia jego rodzinie. Wiem jak to jest stracić swojego idola, w końcu to samo było z Cory'm..

2 komentarze:

  1. Ellington też o tym napisał:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję też polubiła tego aktora z mojego ulubionego filmu Igrzysk Śmierci. Jest mi przykro. Niestety taki krąg życia, ale był za młody <3 Jestem z jego rodziną :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )