poniedziałek, 24 lutego 2014

R5 gościnnie w Rai 2 TV

Podczas pobytu we Włoszech, R5 odwiedzili studio włoskiej telewizji Rai 2, gdzie zagrali "Loud". Bardzo dobrze słychać, że nie śpiewają samodzielnie, ale z PLAYBACKU! Pierwszy raz spotkałam się z ich wystąpieniem kiedy grają audio. Można snuć dwa przypuszczenia, dlaczego tak postąpili:

1. Są to wymogi programu, który specjalnie kazał im udawać, by móc puścić audio.
2. To przez chorobę Ross'a. Twitter mówi o niej od kilku dni. Ross nabawił się jakiegoś choróbska podczas pobytu w Niemczech, przez co nawet śpiewanie podczas koncertu przestało chwilowo przerwane. Żeby nie zawieść fanów postanowili puścić playback.

Dwie opcje są prawdopodobne. Przyznam, że trochę się zawiodłam, ale rozumiem jeśli chodzi o Ross'a. Rozchorował się, a z chorym gardłem śpiewać nie będzie ;P Powrotu do zdrowia Rossy! ;)



A wy co o tym sądzicie?

6 komentarzy:

  1. Ja miałam tak samo, jak to przesłuchałam, ale po chwili zdałam sobie sprawę, że Ross był niedawno chory, pewnie nie chce nadwyrężać sobie głosu i zawieść swoich fanów podczas koncertu. Prawdopodobne jest też to, że program narzucił takie reguły i nie mieli wyjścia, dla nich w końcu to prostsze rozwiązanie, wiem jednak, że sami nie chcieliby śpiewać z playbacku, bo nigdy tego nie robili, nie uznawali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni są genialni. Trochę szkoda, że śpiewali z playbacku, ale jeśli GŁÓWNY wokalista "Ross" ma coś z gardłem to się im nie dziwię, że tak oszczędzają mu głosu, bo nie chcę pewnie zawieść fanów :D ale tak i tak zawsze są boscy i jest możliwość, że musieli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To był wymóg programu, a na koncertach nie spiewaja z playbacku :) Dodatkowo Ross nie jest chory ;)

    -Ally Lynch, ktorej sie logowac nie chce xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus, ja nie mówiłam nic o koncertach tylko o tym wystąpieniu xD Sama dobrze wiem, że nie grają z pb na koncertach :D

      Usuń
  4. To pierwszy raz jak słyszę ich z playbacku i od razu coś mi nie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )