czwartek, 6 lutego 2014

Laura ścięła włosy?

Znalazłam ciekawe zdjęcia na tumblrze. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to to, że Laura nie ma już takich długich włosów jak zawsze, jednak sięgają jej tylko do ramion! Uważam, że ślicznie jej w nowej fryzurze, jednakże wolałam jak miała długie ;>
A zdjęcie z chłopakiem, czyli Parkerem Mackiem pochodzi prawdopodobnie z kręcenia jej nowego filmu, A Sort Of Homecoming. Laura aktualnie jest w Luizjanie o czym napisała na twitterze i da się domyślić, że kręci film, bo fabuła rozgrywa się w tym mieście. Drugie zdjęcie chyba też z planu ;)



14 komentarzy:

  1. Mi sie wydaje że włosy ma takiej długości jak na pierwszym zd, bo widać ze ma pocieniowane z przodu i może dała sb te dłuższe do tylu i tak jej sie ułożyły :3 wszystko sie okarze w nowszych zd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się właśnie zastanawiałam czy tylko tak wygląda xD trzeba poczekać na inne zdjęcia c;

      Usuń
  2. Nie ważne czy film czy serial ja chcę to widzieć w naszym kraju i w naszym języku dubbing :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, no to witaj w klubie Lau ;)
    Ja też dzisiaj włosy ścięłam xD
    Już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę ten film ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to specjalnie do filmu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczęli kręcić ten film więc może on gdzieś tak wyjść w listopadzie jak nie w 2015 r.

      Usuń
  6. Masz zajebisty blog!!!! W ogóle nie widziałam lepszego!! Jesteś taka profesjonalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy blog na temat R5 i Laury 4EVER!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :) więcej takich

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś super

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )