sobota, 1 lutego 2014

Traumarama [artykuł]

Laura Marano udostępniła link do artykułu z magazynu "Seventeen".

Tłumaczyła Willczyca. ZABRANIA SIĘ KOPIOWANIA!

TRAUMARAMA
Każdy miał upokarzające chwile!

"Musieliśmy grać w siatkówkę w sali gimnastycznej,
a ja umieszczona zostałam w tej samej drużynie,
co miażdżący gość. Chciałam mu zaimponować,
więc kiedy piłka zmierzała w moją stronę, skoczyłam na nią!
Ale zamiast w nią uderzyć, piłka trafiła mnie prosto w twarz!
Na pewno mnie po tym zauważył - i upewnił się omijać!"

No nieźle Laura :) Co o tym myślicie? Też mieliście takie chwile?

5 komentarzy:

  1. Gdybym ja coś takiego przeżyła, klasa ryknęłaby wściekłością i śmiechem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno bym się śmiała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, każdy miał taka chwilę!
      Trzeba się z niej śmiać:D

      Usuń
  3. Ile razy mi się to zdarzyło xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )