poniedziałek, 26 maja 2014

Austin & Ally na całym świecie!


Zapewne nie raz zastanawialiście się w jakich krajach, prócz Polski i USA, emitowany jest sitcom Austin & Ally. Ja sama też byłam tego ciekawa, zwłaszcza, że serial ma ogromną rzeszę fanów, odniósł niezły sukces. Dlatego już kilka dni temu, zaczęłam szukać informacji w jakich krajach jest on emitowany. Nie było to proste zadanie, ale wreszcie udało mi się zebrać je w kupę.

Bardzo proszę o nie kopiowanie tego artykułu, sama nad nim siedziałam bardzo długo, dlatego proszę o uszanowanie mojej pracy :)

Lećmy po kontynentach :)

Wszystko zaczęło się od Stanów Zjednoczonych, czyli państwa w którym serial powstał:

  • 2 grudzień 2011 - światowa premiera w USA,
  • 20 styczeń 2012 - premiera w Kanadzie.

Lecimy teraz na kontynent południowy, czyli do Ameryki Łacińskiej (Południowej), gdzie premiera odbyła się 26 lutego 2012:

  • Argentyna,
  • Chile,
  • Kolumbia,
  • Kosta Rika,
  • Ekwador,
  • Honduras,
  • Meksyk, 
  • Peru,
  • Wenezuela,
  • Brazylia.

A Afryka? Tu także nie mogło zabraknąć naszego serialu. Emisja wystartowała 11 maja 2012:

  • Republika Południowej Afryki,
  • Kraje arabskie.

I nareszcie przechodzimy do Europy! Na naszym kontynencie emisja zaczęła się w marcu 2012:

  • Izrael: 9 marzec 2012
  • Dania - 16 marzec 2012
  • Finlandia - 16 marzec 2012
  • Norwegia - 16 marzec 2012
  • Szwecja - 16 marzec 2012
  • Francja - 20 marca 2012
  • Irlandia - 30 marca 2012
  • UK - 30 marca 2012
  • Grecja - 10 marca 2012
  • Polska - 10 marca 2012
  • Turcja - 10 marca 2012
  • Włochy - 17 marca 2012
  • Portugalia - 30 marca 2012
  • Belgia - 5 maj 2012
  • Holandia - 5 maj 2012
  • Hiszpania - 18 maj 2012
  • Austria - 21 maj 2012
  • Niemcy - 21 maj 2012
  • Szwajcaria - 21 maj 2012
  • Bułgaria - maj 2012
  • Macedonia - maj 2012
  • Chorwacja - maj 2012
  • Czechy - maj 2012
  • Słowacja - maj 2012
  • Węgry - maj 2012
  • Mołdawia - maj 2012
  • Rumunia - maj 2012
  • Ukraina - maj 2012

Co ciekawe, w wielu państwach nazwa została zmieniona, tak by mieszkańcy ją rozumieli ;) Znaczenie nadal jest takie same ;p

  • Francja: Austin et Ally
  • Grecja: Όστιν και Αλι
  • Turcja: Austin ve Ally
  • Izrael: אוסטין ואלי


Przenosimy się do Azji. Tu premiery były dość zróżnicowane, bo ciągnęły się aż od marca 2012, do czerwca 2013:

  • Malezja - 3 marzec 2012
  • Filipiny - 3 marzec 2012
  • Indonezja - 3 marzec 2012 
  • Singapur - 3 marzec 2012
  • Japonia - 25 maja 2012
  • Tajwan: 3 września 2012
  • Rosja - 8 grudnia 2012
  • Kazachstan - 3 czerwiec 2013

Tu serial także zmienia swoją nazwę.

  • Rosja i Kazachstan: Остин и Элли
  • Tajwan: 奧斯汀與艾莉
  • Japonia: オースティン&アリー


I Australia, gdzie emisja wystartowała 23 marca 2012:

  • Australia
  • Nowa Zelandia

Zaskoczyłam was tym? Jakby to przeliczyć, A&A emitują w około 53 krajach! To bardzo dużo i jestem naprawdę mile zaskoczona, a także dumna. Nie dziwię się, że emitują to wszędzie, to najlepszy serial Disneya (przynajmniej według mnie).

Chcielibyście wiedzieć coś jeszcze? Piszcie pomysły, a ja jak coś znajdę, napiszę :)

7 komentarzy:

  1. Zrób drzewo genealogiczne lynchów i ratliffów z kuzynkami ciotkami babciami itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, takich rzeczy to raczej nikt nie wie ;/

      Usuń
  2. Wow! 53 kraje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że jak leciała na DC reklama, to mówiono tam o serialu, który zdobył ogromną popularność w Stanach. Myślałam wtedy, że to będzie kolejna Hannach Montanach i szczerze nie lubiłam tego serialu (szczególnie pierwszych odcinków). A teraz jestem Austin & Ally-maniakiem i oglądam kilka odcinków do przodu. Bym już to wcześniej robiła, gdyby nie ta durna reklama. -.-'
    Ale cóż zmieniamy się :)
    Fajnie, że już tyle krajów wie co to Austin & Ally. Im więcej nas, tym lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, że ja też tego nie lubiłam? Ale tak jakoś z nudów oglądałam i mnie tak wciągnęło, że aż zaczęłam się interesować aktorami no i stałam się Lauratic i R5er XD

      Usuń
    2. Hahh ja też XD. Ale kilka odcinków i śledziłam ich wszystkie losy. Uwielbiam ich...

      Usuń
    3. Czwarta jestem dziewczyny XD W życiu bym wtedy nie pomyślała, że dostanę na ich punkcie takiego świra. <3

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )