wtorek, 13 maja 2014

R5 pojawią się w Ellen Show!


Chyba każdy z was chociaż raz słyszał o "The Ellen Show", prowadzonym przez aktorkę nominowaną do nagrody Emmy, Ellen DeGeneres. Show jest bardzo sławne i ma dużą oglądalność. Zapraszane są tam różne, znane sławy na całym świecie.
Dziś przeglądając tumblra przeżyłam szok - pozytywny oczywiście! Ludzie pisali, że R5 pojawią się w Ellen. Nie zobaczyłam jednak oficjalnego potwierdzenia. Dlatego weszłam na twittera i zaczęłam szperać po samym oficjalnym koncie Ellen (link). Udało mi się ogarnąć gdzie to sprawdzić. Weszłam w listę gości 11 sezonu i zaczęłam szukać. Aż w końcu jest - znalazłam R5 na liście!
Nawet nie wiecie jak cieszę się (z pewnością nie tylko ja), że R5 zostali tam zaproszeni. Jestem bardzo dumna ♥



3 komentarze:

  1. Oo a kiedy bd?? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O MATKO, NORMALNIE ZAWAŁ SERCA *_____* Jeju jak się cieszę, zawsze marzyłam, żeby się tam znaleźli, jestem z nich baaardzo dumna <3 Nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )