czwartek, 29 maja 2014

Tweet & Nowa osoba

Hej! Jeszcze mnie tu nie znacie. Mam na imię Wiktoria i zostałam przyjęta tutaj na okres próbny. Postaram się jak najlepiej się tu sprawdzić :) Jestem R5er od ok. 2 lat, więc co nieco się znam. Kiedyś, jeśli udałoby mi się tu zostać na dłużej, napiszę coś więcej o sobie.

Nie wiem czy pamiętacie sytuację, kiedy Ellington napisał na swoim Twitterze: #R5comeToPoland . Było to w październiku zeszłego roku. Dzisiaj przypomniało mi się to podekscytowanie, kiedy to zobaczyłam, a potem zawód, gdy pomyślałam, że i tak nie przyjadą. Ale po 5 lutym, stwierdzam, że nigdy nie warto rezygnować ze swojej nadziei. 



Teraz coś innego. Prawdopodobnie jutro wyjdzie nowy teledysk do "One Last Dance"! Tak, też jestem w szoku i już się nie mogę doczekać. Oto co napisał dzisiaj Riker: 




Teraz pewnie myślicie, że chodzi o "One Last Dance" w Londynie. Otóż zapytałam kilku osób, które potwierdziły, że jutro będzie teledysk. Nie jest co prawda to do końca pewne, dlatego napisałam, że prawdopodobnie. Jutro będziemy już pewni, więc w razie gdybym jednak się pomyliła co do tej nowości, to proszę o wyrozumiałość, bo każdy mógł się pomylić i nie tylko ja tak sądzę. 
Moja notka jeszcze się nie klei ze względu na to, że jestem tu nowa. Ale mam nadzieję, że się "rozkręcę" :D (Poprzedni post usunęłam przez przypadek i musiałam pisać jeszcze raz) 
Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Dajesz Wiktoria, dajesz!!!!!!!!! :D hahahahahaha też cię kocham ;***
    Oby cię przyjęły już na że tak powiem "etat" xD
    No to jutro oglądamy Nowy Teledysk!!! I krytykujemy każdą zbliżającą się laskę xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z mojej nadziei już dawno zrezygnowałam. A na TT jest wznowiona akcja #R5ComeBackToPoland zaczyna się w piątek o 18:30,próbuje przez to odzyskać nadzieję,może jak się uda to uda mi się może też namówić rodziców żeby jechać..
    Gratuluję dostania się na najlepszego bloga :)



    organizatorka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się jutro do akcji. Szkoda tylko, że mają na razie zaplanowaną trasę na tak długie terminy. Ale postaramy sie :)
    Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )