sobota, 10 maja 2014

Hejo!

Hejka! Niektórzy z was mogą mnie kojarzyć z tego bloga - Life can be beautiful... inni słyszą o mnie pierwszy raz, ale do rzeczy. Niedawno na tym blogu odbył się nabór, zgłosiłam się no i... jestem! Bardzo się z tego cieszę i jeszcze raz dziękuje! Nie chce się za bardzo rozpisywać, więc tak krótko -  Nazywam się Melissa.  Mam 13 lat. Pochodzę z Australii, a dokładnie Sydney, ale od 4 lat mieszkam w Sopocie. Uwielbiam Laurę i R5! To chyba wszystko co powinniście wiedzieć. Jak na razie jestem jakby na próbę, ale nie wiadomo co zdarzy się później. Więc do napisania!

11 komentarzy:

  1. Melissa - jakie ładne imię :)
    Już cię polubiłam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O z Australii :D Masz śliczne imię <3 Mam nadzieję, ze dobrze się spiszesz i z nami zostaniesz, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko kochana nowa adminka jestem ciekawa czy sie sprawdzisz a w to wądpię
    WTF
    OMG
    LOL
    THX
    :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytaj pierwsze litery:
    WTF
    OMG
    NEXT
    nie sprawdzisz się założe się

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ludzie, za co te hejty? Nie znacie jej nawet, a tu tak wrogo nastawieni. Może trochę szacunku? Bo ja jako założycielka tego wymagam - nie tylko od adminów, ale także od czytelników.
    Melissa będzie oceniona przeze mnie, wy nie macie tu nic do gadania. Gdyby mi jej zgłoszenie nie przypadło do gustu, nie byłoby jej na blogu. Nie ma się co spinać, zobaczymy jak wyjdzie.
    Więc proszę bez niemiłych komentarzy, bo możecie jej sprawić tym przykrość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Żelku... Tu działa prawo anionimowego hejtera. Ktoś napisze coś przykrego z anonimka, a później ze swojego prawdziwego konta (lub drugiego anonima) broni tej obrażanej osoby. Nie mówię, że wszyscy tak robią, ale raczej zgodzisz się ze mną, że hejtują jedynie ci anonimowi. Z konta nie zobaczysz żadnych hejtów... Ludzie lubią obrażać innych, ale nie lubią później ponosić za to konsekwencji.

      Usuń
    2. Wiem Hariettko :3 Bardzo dobrze o tym wiem xD

      Usuń
  6. Masz bardzo ładne imię!! Mam nadzieję, że dobrze się spiszesz!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu... Melissa. Ładne imię. Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej.
    Powodzenia!

    A... Żelku? Zauważyłam, że w autorkach nie ma już Willczka. Gdzie się ona podziała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona została niestety usunięta, ponieważ nie udzielała się na blogu..

      Usuń
  8. Świetnie, że dołączyłaś do załogi:D
    Mam nadzieję, że nie opuścisz swojego bloga xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )