poniedziałek, 26 maja 2014

WITAJCIE!

Cześć! Jak wiecie, trwa na tym blogu nabór redaktorek i jak już zapewne się domyślacie, zgłosiłam się i tym właśnie oto sposobem znalazłam się tutaj na 2-tygodniowym stażu. Z tego powodu, że to blog o Laurze i R5 a nie o mnie po prostu krótko się Wam przedstawię. Nazywam się Iza, 31 maja będę obchodzić 14 urodziny i jestem z podkarpacia. Należę do dużej ilości fandomów w tym #Lauratic i #R5er. Prowadzę wraz z koleżanką bloga o Raurze, ~Nie pozwól, by czas i odległość zrodziły słowo "zapomnij"~ oraz posiadam fanpage na facebook'u Laura Marano Polska. 
Myślę, że tyle wiadomości o mnie powinno Wam starczyć!
Dziękuję za uwagę i do napisania! :) 

2 komentarze:

  1. Wspaniale, witamy ^^ <3 #R5er #Lairatic

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaa znalazlam blizniaczke :D
    tez mam uro 31 maja xp ;)
    I super ze dolaczasz do zalogi :)
    Ana

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )