sobota, 31 maja 2014

Wypowiedź Rikera pod teledyskiem "One Last Dance"

Nie wiem czy ktoś zauważył, ale pod teledyskiem do One Last dance, jest dość długa wypowiedź Rikera o tej piosence. Przetłumaczyłam to specjalnie dla was. To co napisał jest śliczne ;)

"czasem rzeczy po prostu się rozpadną"

Czasami tak. I będąc w trasie, na drodze, prawie nie możliwe jest mieć normalny związek. Chcieliśmy zrobić wideo które pokaże myśli i cuda tego. Ciągle zmieniasz strefy czasowe, jeździsz z miejsca na miejsce, ze stacji radiowej do spotkań z fanami na koncercie, to jest po prostu szalone. I wtedy jest naprawdę mało czasu by pokazać komuś na kim ci zależy, że jest dla ciebie ważny, zwłaszcza kiedy jesteś tysiące mili od domu. I masz nadzieję, że twoja miłość to zrozumie. W wideo, widzicie każdego z nas w różnych miastach Europy, będących w z dala od reszty, po prostu przemyślających. Może niektóre związki są niełatwe i próbujesz nad tym pracować. Albo inne, które dobiegły już do końca, a ty wspominasz o miejscach w których byliście razem, o czasach, które mieliście, o wspomnieniach. 

"i kiedy myślisz o mnie, uśmiechasz się i ja się uśmiecham"

Reszta jest do interpretacji przez ciebie. To nie miała być tylko smutna historia, zakończenie czegoś, co mogłoby być smutną miłością. Rzeczy czasami się kończą tylko po to by coś, co przychodzi, było wspaniałe, coś, bez czego żyłeś wcześniej.

3 komentarze:

  1. Boże... I weź mi powiedz, jak go tu nie kochać? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne... Widziałam teledysk i bardzo mi się podoba :) zapraszam na bloga właściwie o wszystkim, którego prowadzę z koleżanką link: ourlifecantbenormal.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże to jest śliczne, jeszcze bardziej można zrozumieć ten teledysk <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )