niedziela, 18 maja 2014

Nowy filmik R5 na VEVO

Kilkadziesiąt minut temu na kanale R5VEVO pojawił się 2 minutowy filmik z R5. Szybko został jednak zmieniony na prywatne ;c Jednak R5Family nie mogła przepuścić takiej okazji, i nagrała to. A co tam takiego ciekawego?
Otóż, R5 siedzą sobie przy stole, zachęcają nas do głosowania (jeszcze nie ogarnęłam co to za głosowanie, bo nikt z R5 o tym nie wspomniał. Na pewno post zostanie z edytowany kiedy czegoś się dowiem, a filmik powróci na kanał R5) w koszulach, krawatach i marynarkach. Potem kiedy już wszystko rozegrają, wstają i co widzimy? Lynch'ów i Ell'a w bokserkach, a Delly w majtkach! Kolejne minuty to krótkie nagrania z naszymi wariatami z ich trasy koncertowej. Jak to obejrzałam to normalnie ryczałam ze śmiechu i leżałam na podłodze :3
Podoba wam się? :D

10 komentarzy:

  1. co to była za laska za którą Ross biegł >? :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najpierw zobaczyłam zdjęcia R5 właśnie w bokserkach i takie ":O OMG" a potem filmik i umarłam XD Ciekawe dlaczego zmienili na prywatny ;) W każdym razie ja ze śmiechu dosłownie zwijałam się na podłodze XD Poza tym cały internet o tym huczy i już się pojawiają trendy #R5InUnderwear XD

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, cały czas to oglądam i zwijam się ze śmiechu xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże to jest genialne. Jak ja wielbię tych wariatów <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hhaha zajebiste a ja pierwsze zwróciłam uwagę na majtki Rossa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko ja widziałam że na końcu dali filmiki niektóre z warszawy?

    OdpowiedzUsuń
  8. już jest na R5VEVO :) i dostępny dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://t.co/hHD0Ua4KmR

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )