wtorek, 6 maja 2014

Nabór! + "Spis blogów"

1. Po wielu przemyśleniach, postanowiłam, że jednak ogłoszę nabór. Nasz blog się rozwija, jednak chcemy by rozwijał się jeszcze bardziej. Do tego potrzebnych jest więcej rąk do pracy. Dlatego ogłaszam nabór.

1. Poszukuję osoby odpowiedzialnej, nie takiej, która kiedy już po przejściu stażu, oleje sobie bloga i przestanie dodawać wpisy.
2. Osoba, która zgłasza się do dołączenia do ekipy musi mówić poprawną polszczyzną. Nie przyjmę osoby, która nie stawia kropek, przecinków, dużych liter itd. Po prostu bardzo razi to w oczy i przeszkadza w miłym czytaniu bloga.
3. Osoba dołączająca do redakcji wcale nie musi być i R5er i Lauratic. Jeśli należysz tylko do jednego z tych fandomów, także możesz się zgłosić. To, że blog jest o Laurze i R5 nie znaczy, że redaktorzy muszą należeć do obydwu fandomów. Ja po prostu połączyłam Lau i R5 w jednego bloga, by było mi łatwej.
4. Chętny musi potrafić angielski. To bardzo ważne, ponieważ większość nowości pochodzi z angielskich stron. Tłumaczenie na tłumaczu nie pomoże, bo zawsze można coś przekręcić, a ja nie chcę podawać fałszywych informacji.
5. Na początek jesteś przyjmowany/a na okres próbny, trwający 2 tygodnie. Jeśli spodoba mi się twoja praca na blogu, zostaniesz oficjalnie przyjęty/a do redakcji :)

Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do redakcji bloga, napisz do nas zgłoszenie na e-mail Laura_R5_Polska@vp.pl z następującymi wiadomościami:
1. Imię i nazwisko, kontakt (np. gadu-gadu, facebook itp.), stopień edukacyjny (podstawówka, gimnazjum, liceum itd.), wiek.
2. Jesteś R5er, Lauratic, czy należysz do obydwu fandomów?
3. Czy jest coś, co chciałabyś zmienić, dodać w blogu?
4. Wyjaśnij dlaczego chcesz dołączyć do ekipy.
5. Powiedz jak dobrze znasz angielski.
6. Napisz z jakich stron korzystasz przy odnajdowaniu nowych informacji, a także wskaż czym pomagasz sobie tłumacząc artykuły, wywiady itp.
7. Czy chciałbyś/chciałabyś zająć się czymś jeszcze, oprócz funkcji redaktorki?
8. Jesteś tolerancyjny/a, umiesz grać zespołowo?
9. Czy jest coś, co chciałabyś/chciałbyś jeszcze powiedzieć? 

Mam nadzieję, że znajdą się jakieś zgłoszenia na naszej skrzynce. Każda pomoc naprawdę się przyda. Powodzenia! :)


2. Właśnie skończyłam pracę nad nowym blogiem. Jest to spis blogów z opowiadaniami o tematyce: Laura Marano, R5, Austin & Ally. Myślę, że przyda się on nie tylko autorom, ale także czytelnikom, którzy lubią czytać fanowskie opowiadania o idolach, jednak nie mają pojęcia gdzie znaleźć jakąś ciekawą historię. Serdecznie zapraszam was do zgłaszania swoich blogów! ;)



10 komentarzy:

  1. zgapilas ten spis blogow ze strony violetta polska -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jeden taki spis blogów powstał na internecie, już od bardzo dawna o tym myślałam, ale brakowało mi czasu. Poza tym, ja nawet nie przeglądam blogów z Violettą, bo nie lubię tego serialu :))

      Usuń
    2. ta jasne... po prostu chcesz byc taka fajna jak oni ;)

      Usuń
    3. Myśl, jak uważasz :)

      Usuń
    4. Żelek nie musi być taka fajna jak oni, bo ona jest fajniejsza! Tratatata! (Dziecinne zachowanie, ale co tam xD)

      Usuń
    5. hahahahahhahaha, dzięki Hariettko :3 XD

      Usuń
    6. Proszę słoneczko. I pamiętaj, że ty zawsze jesteś najlepsiejsza! xD

      Usuń
    7. Awww, jak miło *.* Dziękuję, dziękuję, dziękuję! ♥

      Usuń
  2. Kurdee... Chciałabym wziąć udział w kastingu, ale raczej nie podołam i byś się na mnie zawiodła... :(
    Ale może jeszcze kiedyś spróbuję? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmujecie tylko jedną osobę? Do kiedy można się zgłosić? ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )