sobota, 25 stycznia 2014

Austin & Ally Wrap Party!



Jak wspominali o tym twórcy na twiiterze, wczoraj odbyła się hm.. pożegnalna impreza. Zakończyli tak trzeci sezon, a ja mam dla was zdjęcia. Jest ich duużo i myślę, że będzie jeszcze więcej, dlatego będę tego posta aktualizować i dodawać kolejne fotki :) Wszyscy wyglądali ślicznie i aż mi się smutno robi na sercu kiedy mogę pomyśleć, że to już koniec zajebistej obsady ;c








AKTUALIZACJA
Kocham was kochani! Nie mogę się doczekać czwartego sezonu!









































15 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeeeeeeeeeee!!!
    Oni nie mogą mi tego zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie chcę końca tego wspaniałego serialu!!!!!!! :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie do końca koniec obsady. przecież nadal będą przyjaciółmi. Mieszkają blisko siebie i mogą się odwiedzać, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie to samo.

      Usuń
    2. nie chodzi tylko o obsadę, ale też o serial. jestem do niego przywiązana..

      Usuń
    3. To tak jak ja:( Bo oni przecież jeżeli zechcą, to zawsze będą mogli się odwiedzić, chociaż wiem, że już nigdy to nie będzie to samo... Ale serial za to już nigdy nie powróci, co mnie dobija, bo mnie zawsze pocieszał i jak ja bez niego wytrzymam? :'(

      Usuń
    4. Przecież seriale takiej jak Powodzenia Charlie, czy Czarodzieje z waverly place mieli 4 sezony, prawda? Dlaczego myślę, że najpopularniejszy serial na Disneyu A&A też się doczeka, więc głowa do góry i czekajmy na werdykt.

      Usuń
    5. Stormie napisała, że nie może się doczekać 4 sezonu. #corazwięcejszansna4sezon *-*

      Usuń
  4. Ale wiesz np. Taniec Rządzi miał tylko 3 sezony mimo, że był dość popularny :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chcę 4 sezon. Chcę nawet 5, 6, 7, 8, i tak dalej. Ja nie chcę się żegnać z moimi ukochanymi aktorami

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzcie, co znalazłam: http://austinallyfanon.wikia.com/wiki/Season_4
    Przetłumaczone: http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://austinallyfanon.wikia.com/wiki/Season_4&prev=/search%3Fq%3Daustin%2Bi%2Bally%2Bsezon%2B4%26client%3Dsafari%26hl%3Dpl

    austinially-titanic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wikia to fanowska wikipedia, oni sami "tworzą" tam serial xD

      Usuń
  7. Czyli co ? nie będzie 4 sezonu?! Przecież napisali ,że "nie mogą się doczekać 4 sezonu" czyli,że będzie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie, będzie fajnie by było żeby jeszcze nakręcili film :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )