wtorek, 7 stycznia 2014

Spotkanie z gwiazdami!

PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ, ANI NIE WSTAWIAĆ FILMIKÓW NA INNE STRONKI BEZ WIEDZY AUTORA LUB WKLEJENIA LINKU DO BLOGA!

Tak jak pisałam, spróbowałam nagrać to spotkanie. Nie jest ono w najlepszej jakości. Niestety oglądałam online, bo nie miałam dostępu do telewizora, dlatego też jest gorsza jakość. Jedynie ostatnia część jest z tv, bo skończył mi się limit i szybko pobiegłam do salonu :P Plus: Nagrywałam telefonem, bo mój aparat się popsuł. 


Część pierwsza, przed odcinkiem Boy Songs and Badges:

Część druga, przed odcinkiem Tracks and Troubles:


Część trzecia, przed odcinkiem Viral Videos and Very Bad Dancing:


Część czwarta, przed odcinkiem Tracks and Troubles: 
Część piąta, przed odcinkiem Future Sounds and Festival Songs:


A jak wrażenia?
Uważam, że to był świetny pomysł z tym spotkaniem. Można było się dowiedzieć ciekawych rzeczy, których nawet ja nie wiedziałam! Szkoda tylko, że było to tak krótkie. Ogólnie podobało mi się, a wam?

Jak na razie nie wiadomo czy będzie powtórka. Jeśli by była, napiszę o tym.

Miłego oglądania!


5 komentarzy:

  1. Czy ktoś wiedział, że Ross zdał maturę?!
    A Lau chodzi na dodatkowe zajęcia z maty, ja też jestem dobra z maty!
    Świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie z tą maturą zdziwił XD

      Usuń
    2. Ja też byłam zszokowana:D No bo niby ma te 18 lat, ale jak on miał na to czas, koncerty, serial... Serio musi się dobrze uczyć:) Zresztą kiedyś powiedział, że nauka sprawia mu przyjemność:) Zdolniacha mój<33 W każdym razie szkoda, że było takie krótkie:( Ale za to zawierało wiele ciekawych informacji:)

      Usuń
  2. Mi się podobało. Tylko niedosyt, że takie krótkie :( Ale dziękuję, że to dodałaś, bo ja akurat nie miałam szansy obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )