niedziela, 19 stycznia 2014

Nowe intro do Austina & Ally!

Otóż, trafiłam dziś na bardzo ciekawy filmik dodany na youtube. Okazuję się, że wraz z trzecim sezonem zmienione zostaje intro!
A co to intro? To czołowa piosenka, która przedstawia aktorów i twórców. Dotychczas była to piosenka "Can't Do It Without You". Teraz zamieniona jest na "Upside Down"! Już wcześniej widziałam zdjęcia z tego (kilka miesięcy temu), ale myślałam, że to nie wiem.. sesja. Okazuje się, że nie!
Filmiki niestety w złej jakości, ale uważam, że intro zajebiste ^^




5 komentarzy:

  1. Dlaczego nie było go widać w pierwszych odcinkach 3 sezonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Oglądałam dziś film, że prawdopodobnie od dzisiejszego odcinka będzie puszczany. Trzeba czekać :)

      Usuń
  2. No nareszcie! Już myślałam, że nigdy tego nie zmienią.
    Najważniejsze, że fajna piosenka ^.^

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )