wtorek, 28 stycznia 2014

Podwójny sukces!

Z wielką przyjemnością oznajmiam, że 4funtv to najlepszy program muzyczny. Nie dość, że w programie Chcesz?-Masz! pojawiło się Forget About You to dodali nam jeszcze Loud! Dziś udało nam się wylosować i to i to. Piosenką Forget About You wyprzedziliśmy Beliebers i Directioners, co jest większym sukcesem. Próbowałam zrobić jakieś sensowne zdjęcie z Loud, ale jak to z każdą fanką jest, byłam tak podjarana, że nie zdołałam załapać momentu gdzie widać R5 XD

Loud jest pod numerem 692
(I Can't) Forget About You pod numerem 687.

Wydaję mi się, że zawsze są pod takimi numerami, więc jak będzie jak dotychczas, czyli co dwa dni będą na liście, będzie można głosować ;) Sms wysyła sie na numer 7138 pisząc "Chcę (numer) + ewentualnie jakieś życzenia".




1 komentarz:

  1. Jak zobaczyłam w propozycjach Loud to skakałam z radości;D Też chciałam zrobić zdjęcie, ale mi się tak ręce trzęsły:p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )